Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp - jeg forstår det ikke??

Redigeret 24 juni, 2009, 12:18 i Snart gravid
Hej alle

Jeg har ikke været herinde før, men har netop sendt et indlæg til eksperterne, men så tænkte jeg at nogen herinde måske ligger inde med svaret, og så vil jeg bare blive super glad for svar :-) Det er lidt en lang smøre, men håber nogen læser det til ende :-):

Jeg er 34 år og har to børn på 6 og 2. Nu prøver vi at få en mere, og har prøvet i ½ år uden held. Det i sig selv er jo normalt nok, især når man ser på min alder, men mit problem er at min menstraution har ændret sig. Når jeg har menstruation kommer der nærmest mere slim end blod, og jeg vil rigtig gerne vide hvad grunden kan være til det? Min menstruation kommer reglmæssigt med udsving på max 1-2 døgn og jeg er også ret sikker på at jeg har ægløsning, da det gør meget ondt i ca. en dags tid. Ydermere er der forskel på menstruationen alt efter hvilken side jeg har haft ægløsning i. Jeg har oftest ægløsning i højre side, og det er der jeg har så meget slim/udflåd i forb. med mens. De gange jeg har haft ægløsning i venstre side, har min menstruation være "normal", hvilket vil sige at jeg bløder i 4-5 dage og slimmængden er mindre. Betyder det at der kan være noget galt med min æggleder eller æggestok i højre side?

En typisk menstruation starter med noget tykt gult udflåd (ligner snot) med "tråde" af blod i - og sådan forsætter det i flere dage inden det kommer lidt mere egentlig blod - men aldrig i så store mængder at jeg bløder igennem og altid så der forholdsvis er mere slim end blod.

Jeg forstår det virkelig ikke og er bange for at der er grunden til at jeg ikke bliver gravid. Jeg håber derfor rigtig meget at I kan hjælpe mig, da jeg ikke kan finde information om lign. nogen stedet overhovedet.

På forhånd mange tak for svar!

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.