Hjem Mænd Åben debat for mænd

lotte123

Redigeret 22 juni, 2009, 10:35 i Åben debat for mænd
Undskyld, ved godt jeg ikke burde lave et indlæg men vidste ikke hvordan jeg ellers kunne komme i kontakt med dig.
Jeg ville bare gerne sige mange tak for at du fik mig til lægen, det er dejligt ikke at bære rundt med en sådan bekymring. Også selvom at der faktisk var noget er jeg lettet.
Kan kun anbefale at få en snak med jeres forældre hvis i har et sådan problem drenge. både jeres forældre og lægen vil tage det meget seriøst er jeg sikker på.
Mange tak, syntes bare du skulle vide at du gør et godt job. :)

Kommentarer

  • Tak for din søde tilbagemelding.

    Jeg kan beklageligvis ikke huske, hvad jeg har hjulpet dig med - og har her på "åben debat for mænd" prøvet at lede efter dit indlæg, men kan altså ikke finde det.

    Jeg synes, det er ret så vigtigt, at man melder tilbage - især fordi mange jo bruger Netdoktor som et opslagsværk, og når nogen så kommer med et forslag, som - som her i dit tilfælde - har hjulpet, så der det en væsentlig information for andre, så jeg ville ønske, at du bare havde puttet din tilbagemelding på dit oprindelige indlæg, så man kunne se, hvad det var, der så havde hjulpet.

    I øvrigt er det så lige så vigtigt, hvis det viser sig at et forslag fra en debattør ikke har hjulpet, så er det jo lige så væsentligt at få tilbagemelding om.

    Når der bliver skrevet noget i en debat, som måske har ligget i "dvale" længe, så kommer dette jo op aller øverst, så en "død" debat kan på den måde sagtens vækkes til live igen.

    Men tak alligevel - det var sødt af dig - og jeg er glad for at have hjulpet dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.