Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

brænde og svie i endetarmen dog ikke hæmorider

hej jeg har et problem med min endetarm. Har adskillige gange været ved lægen og blevet undersøgt uden resultat, han kunne ikke finde noget ikke engang hæmorider men gav mig hæmoridecreme og piller for at være sikker. dette har dog ikke hjulpet. hver jeg har haft et toilet besøg har jeg værken kunne stå ligge eller sidde ned bagefter.
har du evt en ide om hvad dette kan skyldes.


m v h malle27

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    du skal da helt sikkert bede din læge om at blive henvist videre evt til en mave tarm afd.
  • Indstillinger
    - Og så vil jeg da foreslå dig eventuelt at tænke lidt på din kost. Der kan være forbindelse.
  • Indstillinger
    Det kunne ligeså godt have været mig, der havde skrevet det. Jeg har også været hos lægen adskillige gange. Har været til lille og stor tarmundersøgelse. Fået taget vævsprøve osv. Det gør stadigvæk ondt, og det har nu varet godt og vel 9 år. Hvis nogen skulle have et råd, hører jeg det gerne
  • Indstillinger
    Prøv med et svampemiddel, - det smurgte jeg mig med, og symptomer som dine, der havde plaget mig i over 3 år, og som lægen ej heller kunne finde årsag til forsvandt som dug for solen. - Jeg ikke haft symptomerne siden.
  • Indstillinger
    Det kunne ikke være rifter vel? de kan være meget smertefulde. Havde en der tog 6 måneder om at hele. Forpokker hvor gjorde det ondt. også selvom den var lille bitte. Fik creme men det hjalp intet. det var først da jeg gjorde afføringen blød at den fik lov at hele selv.
  • Indstillinger
    Jeg har læst om nogle, der opdagede det var toiletpapiret de ikke kunne tåle.
    Især genbrugspapir var dårligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.