Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

sexlyst ?

Redigeret 21 juni, 2009, 11:55 i Mandlige sexproblemer
altså Jeg er bange for at min sexlyst er for stor, For jeg kan næsten ikke lade min kæreste være, og jeg er ret liderlig næsten hele tiden når vi er sammen, Er det et problem? - vi laver noget hver gang vi er sammen men Vi Knepper ikke hver gang, Eller forsøger :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er 15 år gammel, det er forhåbentligt da ret nyt for dig at dyrke sex, hvorfor det også er afsindigt spændende for dig.

    I det hele tyder det på, at du er en fuldstændigt normaltfungerende ung fyr. Alle dine spørgsmål tyder på helt normale reaktioner.

    Selvfølgelig har du lyst hele tiden, det er normalt for din alder, men måske din kæreste kan blive lidt træt af at "kneppe" hele tiden - det kunne være, hun også havde lyst til at "elske".

    Og jo, der er forskel. Kneppe er en ren fysisk handling, mens elske er noget man gør, når der er følelser med. Det handler ikke kun om "frem og tilbage", men også at tale sammen, finde gode steder hos hinanden, hvor man måske er ekstra følsom, grine sammen, gøre ting sammen, hjælpe hinanden, holde i hånd, nyde andre ting sammen.

    Forhåbentligt husker I også at passe på hinanden og bruger kondom?
  • Indstillinger
    øh vi har ikke brugt Kondom, Men hun har været på p-piller i et halvt år, Og Vi var jo begge jomfru før vi var sammen så jeg håber da ikke der er sket noget ved det :/ ? jeg har ikke bedt hende om at være på p-piller for hun har været på det siden før jul, og jeg har været sammen med hende i 3 måneder nu :) .. Men vi har os kun haft sex (kneppet) 2 gange, Men vi laver altid Noget Uden vi går videre, For vi er blevet enige Om ikke at Have sex hver gang vi er sammen næsten, For så kan det ende med at den anden tror forholdet går ud på at have sex, Og det gør det bestemt ikke. I min alder Betyder sex ikke alverden, Men det er Utrolig dejligt at have, d: jeg ved ikk om jeg er mærkelig, Men jeg kan finde på at spørge hende Om Hun Synes det er dejligt, når jeg er igang med f.eks at give hende finger :p
  • Indstillinger
    Hvorfor din veninde allerede har fået p-piller kan jeg jo ikke vide, men det er der vel en grund til, men det er ikke det sundeste for en 15-årig pige, der altså iflg. sagens natur ikke er fuldt udviklet. Nu var I begge jomfruer, men i det hele taget så er det altid fornuftigt at tænke i kondom, da p-piller ganske vist bekytter mod graviditet, men altså ikke beskytter mod seksuelt overførte sygdomme, så hvis du fremover "hopper" på en pige, der tager p-piller og derfor ikke synes, kondomet er nødvendigt, så løber både du og pigen en stor risiko.
    Når man er gammel nok til at dyrke sex, så bør man også være gammel nok til at sætte ind i den slags; kønssygdomme og deres betydning - og jeg skal være den første til at beklage at forældre af i dag ikke informerer deres børn ordentligt, og at skolen heller ikke gør det, så når man er så voksen, må man lære, at der altså ikke er andre til at tænke sig om, end en selv - sådan er livet.

    Det er meget fornuftigt af jer, at I ikke dyrker sex hver gang, I er sammen, at I også laver andre ting sammen, og det er helt naturligt, at I kæler - og nøjes med det.

    Og selvfølgelig bør man da tale sammen om, hvad man synes er dejligt - det skal man i øvrigt gøre hele livet - det bedste er nu en gang at gøre noget for sin partner, som giver stor glæde.

    Som nævnt: Kneppe er en fysisk handling som intet har med elskov at gøre - og jeg ved godt, at det kun er ord, også at du nok skal være noget ældre for at forstå den dybere betydning.

    Når du skriver her, at du knepper hende, så fortæller det mig, at du i øvrigt er ligeglad med hende - og det er du jo ikke.
  • Indstillinger
    Nej det er jeg altså ikke..
    Men Jeg er vant til folk bruger ordet knepper og sådan noget,
    For folk forstår ikk hvis jeg spørg Hvor mange de har været sammen med,
    Men nej er ikke ligeglad med hende..
Log in eller Registrér for at kommentere.