Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kan nogen dog hjælpe min kammerat???

Redigeret 18 juni, 2009, 13:15 i Sjældne sygdomme
jeg har en kammerat som har noget svamp lign. noget under forhuden. selvfølgelig er han meget flov men da han lider meget under det håber jeg nogen kan hjælpe mig og ham til evt finde ud af hva det kan være eller måske noget behandling!!

han tager gigt medicin som insprøjtning 1 gang hver uge og har fået noget LOCOID 0,1 % af sin læge som skulle fjerne den "infektion" under forhuden men intet hjælper ..

han får meget ondt efter samleje sådan en svien måde siger han og overvejer at blive omskåret for at slippe for at ha ondt...

men kan det være rigtigt han skal det igennem eller er der nogen metoder som kan fjerne det?? evt en diagnose???

håber meget at der er nogen der kan hjælpe

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan ikke forstå, at han "selvfølgelig" er meget flov; det er vel ikke en lidelse han påfører sig selv med vilje, vel??

    Det er en underlig ide, at visse sygdomme og lidelser skal være pinlige og flove, og man derfor går og døjer i meget længere tid, end hvis man f.eks. havde halsbetændelse, som man da straks ville få gjort noget ved.

    Han skal selvfølgelig gå til læge igen og bede om at få noget mere effektivt, måske få denne form for svamp podet, så der måske kan laves en bedre diagnose og dermed en mere målrettet behandling.
Log in eller Registrér for at kommentere.