Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Normal størrelse og tykkelse penis?

124

Kommentarer

  • Indstillinger
    Til sourtulip240.
    Bare fordi man har en stor pik behøver man ikke at være en dårlig elsker der ikke kysser, kærtegner og tilfredsstiller sin partner.
    Bare fordi man kan cykle tager man jo stadigvæk kørekort.
    Det ene udelukker jo ikke automatisk det andet.
    Hvorfor ikke begge dele?
    Det er jo hende jeg vil være sammen med resten af mit liv, så hun fortjener hele pakken.
  • Indstillinger
    Kan man sige at man er veludrustet eller er det en længde og omkreds på en penis som de fleste mænd har når længden er 18 cm og omkredsen er 17 cm.??

    Alle de kvinder som jeg har haft sex med har også været fuldt ud tilfredsstillet med orgasme ved almindeligt samleje med undtagelse af de gange jeg har fået udløsning ret hurtigt, men de har altid villle ses igen hvor det af 3 gange har ført til fast forhold i 2, 5 og 8 år.

    Og selvom jeg ikke bryder mig om tanken ang. analsex så er jeg blevet overtalt til det 3 gange, fordi de nød det fra de gange som de har prøvet det før med mænd inden jeg kendte dem, men de 3 gange som jeg har prøvet med 3 forskellige kvinder er der så sket det at de har fået ret store hæmorider, hvor vi heller ikke har kunnet gennemføre det fordi jeg kun har kunnet få penishovedet ind og at det gjorde for ondt på dem, men kan det at de har fået hæmorider være p.g.a. omkredsen på min penis også selvom vi brugte glidecreme. ??
  • Indstillinger
    Ja du er over gennemsnittet.
    Gennemsnittet i DK er15,5 cm lang og omkreds 12,5.
    18 cm lang er ca 2,5 cm over gennemsnittet og en omkreds på 17 (målt midt på penis) er ca4,5 cm over gennemsnittet.
  • Indstillinger
    Hjælp mig!
    Jeg er 14 år og er en af de mindst udviklede i min klasse.
    Jeg er så småt begyndt at vokse lidt mere end jeg plejer, jeg har fået lidt kraftigere dun på læben, hårene på benene er lidt kraftigere nede i bunden og jeg kan også sperme lidt.
    Så mit spørgsmål er hvornår jeg kan regne med at vokse for alvor og begynde at få hår under armene, da det er det jeg savner allermest, fordi alle mine venner har det.
    Og hvornår bliver højere, går der lang tid eller går det forholdsvist hurtigt!
    Hjælp mig!!!:-(
    Hilsen Lukas
  • Indstillinger
    Der går max 2-4 år før du har fuld pels og alt er næsten helt udvokset.
  • Indstillinger
    Hej familiefar
    Ja, men hvornår kan man regne med hår under armene senest?
    Og hvad med højden?
    Hilsen Mig igen
  • Indstillinger
    Det er der ikke et eneste menneske på planeten der kan svare på.
    Det er jo forskelligt hvor høj man bliver og hvor meget hår man får.
    Det kan være frustrerende med en krop i udvikling som man gerne vil skynde på, men stol på at det går ret hurtigt selv om det virker som evigheder.
    Nyd og vær glad for hvad end du har også selv om det er en mere voksen krop du ønsker.
  • Indstillinger
    Jeg er 14 snart 15 og min pik er 11-13 cm i slap tilstand er det normalt eller hvad
  • Indstillinger
    Redigeret 26 november, 2016, 02:55
    Det kan du være fuldt tilfreds med og du vokser jo stadig et par år endnu.
    Der er voksne mænd der har under 5 cm slap.
    13 i slap tilstand er det samme som mig og jeg er i den store ende af skalaen.
    Læs hele denne debat og du vil være klogere på størrelser og længder.
  • Indstillinger
    Hej!
    Jeg er en dreng på 13 år
    Jeg er164cm høj.
    Min penis er 14cm lang. Er det stort for en 13'årig?
Log in eller Registrér for at kommentere.