Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rejsningsproblem..

Redigeret 29 juni, 2009, 08:18 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en dreng på 15år. Og jeg har haft et problem med at få rejsning 2 ud af 4 gange Hvor min kæreste og mig har forsøgt at været sammen. Men det er kun sket de 2 gange, og det sker aldrig ved forspillet, oralsex, eller onani. Det er kun Lige når vi skal til at have sex, Og jeg er virkelig bange for hvad det er.. Jeg var forresten jomfru før jeg var sammen med hende, men det var hun ikke. Det gør mig bare bange at det er sket 2ud af 4 gange og kun når vi skal til at have sex. Aldrig på andre tidspunkter? når vi bare ligger, og hun bare rør ved mig Får jeg rejsning. Og det er ret tit | Den ene af de gange hvor jeg så stadig havde rejsning Kunne jeg ikke komme ind i hende, Men den anden gang var vi sammen, Jeg må så indrømme at jeg ikke holdte andet end 5 minutter ca. så fik jeg udløsning.. ;o? Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan være lidt præstationsangst, så prøv du at slappe lidt af. Nu er du ikke så gammel, men talenmåden "øvelse gør mester" er som ikke så dårlig; man kan altså ikke være verdensmester helt fra begyndelsen. Jeg har lige kommenteret et indlæg fra dig, hvor du er frygteligt bange for, at den er for lille, det gør det jo heller ikke nemmere for dig, vel?

    Slap af, øv dig - så skal det nok komme alt sammen.

    I øvrigt er det altså ganske normalt - gennem hele livet - at "han" altså ikke nødvendigvis vil være med hver eneste gang - sådan er det.
  • Indstillinger
    Tusind tak for hjælpen det gjorde mig lidt mere tryg.
    det er en stor hjælp :) Men det må jeg prøve. og det hjælper
    vel heller ikke ret meget at jeg tænker på om det kan ske siden første gang d;?
  • Indstillinger
    Nej, det er sikkert lige præcis det, der er problemet.
  • Indstillinger
    altså idag Prøvede vi, og jeg havde en god hård rejsning, Men lige da jeg er kommet ind i hende stortset, (vi havde sex 30-60 sekunder) Så kommer hendes mor ind Og Min rejsning forsvandt fuldstændig.. Jeg kunne ikke få rejsning lige i 5 minutter bagefter, har det noget at gøre med at jeg næsten sked i bukserne da hendes mor afbrød os xD?
  • Indstillinger
    Du reagerer helt normalt. En hver ville "falde sammen" ved den oplevelse.
  • Indstillinger
    Okay d: fuck jeg blev bange xD - hendes mor vil jo ikke have vi er sammen Fordi vi kun er 15.. Men nu har jeg da prøvet det d: det var lidt sjov alligevel :)
  • Indstillinger
    Problemet er blevet meget bedre nu :)
Log in eller Registrér for at kommentere.