Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

NEED HELP. Manglende mens. Meget bekymret og forvirret

Redigeret 18 juni, 2009, 09:05 i PMS og menstruation
Hej :)

Jeg er en pige på 17 år som er lidt bekymret.

Der har før i tiden NÆSTEN altid været ca. 28 dage mellem min menstruation, men aldrig gået over tid.
Den er nu en uge forsinket og det bekymrer mig.
Det skal lige siges at jeg ER jomfru, da jeg føler det er vigtigt for mig at vente. Dog har jeg for 2 uger siden været til en fest hvor jeg kyssede med en dreng, som rørte ved sig selv (fandt jeg først ud af meget sent, og det var i en brandert) og derefter rørte ved min hænder. Jeg gik så på toilettet lidt efter, men mindes i hvert fald ikke at jeg rørte noget "dernede" andet end med toiletpapir!

Så spørger jeg...Kan man blive gravid af den smule??

For den har aldrig været så meget forsinket før..

Samtidig ved jeg godt at stress kan påvirke systemet, og dertil skal det også siges at jeg går i 1g og at vi har eksamener igang lige for tiden, men at jeg klarer mig fint og har fået gode karakterer og overhovedet ikke FØLER mig stresset?

Håber virkelig at nogen vil hjælpe :(

- Sunshine12

Kommentarer

  • Indstillinger
    Rolig nu. Hvis du er gravid, så er månen vist også lavet af grøn ost, så med mindre du er helt sikker på, at du ikke også var så fuld, at du ikke har 100% styr på, hvad du lavede, så er det nok bare lidt "pjank" med din cyclus - det vil du sikkert opleve flere gange i dit liv, og det er ganske normalt.
Log in eller Registrér for at kommentere.