Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Valle virker for mig.

Redigeret 9 maj, 2010, 03:53 i Lichen Sclerosus
Hej alle

Jeg vil bare lige dele min nyvundne erfaring med jer.

Jeg læste i een af trådene herinde, om een som havde brugt borsyreslim og æterisk pebermyntheolie. Jeg gik straks igang med at læse om borsyreslim og kunne forstå, at det er en kraftig desinfektant, som er allergifremkaldende. Æterisk pebermyntheolie købte jeg og læste på etiketten, at den osse er allergifremkaldende. Jeg prøvede et lille dup på et angrebet område og det sved som ind i huuuuu. Så den kur turde jeg ikke løbe an med.

Men jeg havde fået det ud af det, at noget desinficerende og noget regenererende var det jeg var ude efter. Så jeg spurgte min lokale helsekostforhandler om hun havde nogen ideer til, hvad der kunne gøre disse to ting for mig. Og hun foreslog ostevalle, osse kendt under navnet Molkosan.

Hver gang jeg har været på toilettet skyller jeg efter med en opløsning 5 dl og 2 hættefulde valle, bare lige en "håndfuld" ad gangen. Jeg har nu et bæger med låg af opløsningen stående på toilettet og en klud til at tørre efter med. Til når jeg er væk hjemmefra, har jeg en flaske med tut, så jeg bedre kan styre strålen.
Jeg har smurt med aloe-vera creme hidtil, men det føles ikke nødvendigt mere.
Da jeg fik et udbrud forleden, duppede jeg ren valle på det angrebne område. Det lindrede straks og senere på dagen var udbruddet næsten væk.

Jeg har osse købt emu-olie, men den virker desværre irriterende på mine kønslæber. Til gengæld er den helt skøn til, når jeg har ømme muskler eller led.

Jeg vil så hertil sige, at jeg har påtaget mig selv, at køre min helbredelse og tager ikke lægens medicin, da jeg erfaringsmæssigt, bliver mere syg af kemien - desværre - det ville da være så nemt, hvis man bare kunne tage en pille.
Jeg er på en udelukkelses- og udrensingskur, hvor jeg afholder mig fra indtagelse af kød, hvede, sukker, mælkeprodukter, kaffe, alkohol og røg. Hvad er der så tilbage, kan man spørge : ))) Masser lækre grønsager, frugter og fuldkorn og bønner af alle mulige slags. Kreativiteten kommer på prøve, men det tager jeg i hvertfald ikke skade af.

Så modtager jeg en masse healing, som er rigtig godt til at holde mig glad og koncentreret. Jeg er nødt til at indse, at jeg faktisk er syg og er i gang med en helbredelse. Jeg går osse til zoneterapi, hvilket hjælper kroppen med udskillelse af giftstoffer og stimulerer de forskellige kirtler.
Jeg har sat mørklægningsgardiner op i soveværelset og går dagligt en lang tur, så jeg kan få gang i melatoninproduktionen, som ifølge dr. Vagn-Hansen kan hjælpe immunsystemet til at genvinde sin tabte identitet, så den ikke angriber sin egen krop.

Håber nogen af jer kan bruge dette til noget. Jeg ønsker jer alle en skøn sommer.

Mange varme hilsner
Ernalise

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har lidt af " Schlicten schleros.i vist 4 år og går til kontrol på Gentofte hudafd .hver 2 el. 3 måned !sidst fik jeg "FUCICORT " creme og er nu nede på 2 x ugl.men samtidig har jeg købt en kasse med en slags fugtighedsserv.det er et fa. der hedder " APODAN Nordic .wwwbagbath.com- til brug forneden og tro mig --det har hjulpet !!jeg har lige købt en kasse til 500.kr ! der er vist til 1 år ! jeg fik rabat ,da jeg bad om det !!jeg glæder mig til næste besøg i Gentofte ! tænk hvis det nu er de servietter der har hjulpet ! man må helst ikke bruge vand forneden !! Håber andre kan få gavn af det -med venlig hilsen RITA
Log in eller Registrér for at kommentere.