H1N1
Er i tvivl om hvor farlig denne H1N1 (svine influenza) er i forhold til andre influenza´er som florerer hvert år.
Hvor mange dør af denne influenza i forhold til de mange dog oftest ældre og svagelige der bukker under hvert år af almindelige influenzaer.
Og hvornår er det en forkølelse og hvonår er det influenza man har ? hvad er forskellen ? er influenza og pandomi kun "smarte" ord ?
Hvor mange dør af denne influenza i forhold til de mange dog oftest ældre og svagelige der bukker under hvert år af almindelige influenzaer.
Og hvornår er det en forkølelse og hvonår er det influenza man har ? hvad er forskellen ? er influenza og pandomi kun "smarte" ord ?
Kommentarer
Jeg har læst følgende artikel: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23997092.html
Omkring H1N1 og gravide. Min kæreste er gravid. Bør vi tage nogle forholdsregler? Hvis ja, hvilke?
Efter min mening er det en værre omgang hysterie, og sundhedsstyrelsen har da også trukket lidt i land igen!
Det er ikke værre, end andre influenzaer, der dør ikke flere end af andre. Det man ikke hører om, er at der faktsik hvert år dør folk af følgesygdomme af almindelige influenza typer. Så tag det bare med ro, og tag de almindelige forholdsregler: vask hænder tit, nys/host ikke folk i ansigtet...
Mon ikke DK klarer sig gennen dette efterår ligesom hvert år?