Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kæreste eller ej?

Redigeret 25 januar, 2010, 16:00 i Teenagere
Jeg er en dreng på 14 år der er vild med en pige på samme alder og som også er vild med mig, er lidt genert over det frdi vi går i samme klasse.
Skal jeg spørge om hun vil være min kæreste, hvis ja, hvordan kan jeg så f.eks. gøre og hvor (ikke på restaurant), det må gerne være lidt romantisk, og hun skal ikke have nogle af sine venner eller veninder med, det skal kun være hende og jeg.

På forhånd mange tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej
    Hvis du ved at hun er vild med dig, skal du da helt sikkert tage chancen, og spørge om I skal være kærester. Du vil gerne have at det er romantisk. Det er ikke altid at det er omgivelserne der skaber romantikken, men mere stemningen, hvis du forstår. Nogle gange er det rette tidspunkt der bare. Andre gange er det rette tidspunkt der ikke, fordi man er så nervøs, at man ikke opdager det.. kan du ikke invitere hende ud i det fri- et sted hvor der ikke kommer folk vadende, og tage en madkurv og et tæppe med? Og bare beslutte dig for at nu er det nu. Måske kommer det helt af sig selv..

    Håber du får din kæreste..
  • Indstillinger
    tak for rådet jeg fulgte det og vi er kærester nu og jeg har det bare så dejligt med hende. hun er også god til at sutte den af:)

    tusind tak
  • Indstillinger
    så kommer vi godt nok ikke sammen mere
    men der er en anden i min klasse jeg godt kan lide:D
  • Indstillinger
    Du må prøve igen, nogenlunde det samme som sidst, men hold så lige de ting om hvad hun er god til for dig selv.
  • Indstillinger
    okay skal nok huske
Log in eller Registrér for at kommentere.