Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kæreste eller ej?

Redigeret 3 marts, 2010, 13:49 i Åben debat om sex
Jeg er en dreng på 14 år der er vild med en pige på samme alder og som også er vild med mig, er lidt genert over det frdi vi går i samme klasse.
Skal jeg spørge om hun vil være min kæreste, hvis ja, hvordan kan jeg så f.eks. gøre og hvor (ikke på restaurant), det må gerne være lidt romantisk, og hun skal ikke have nogle af sine venner eller veninder med, det skal kun være hende og jeg.

På forhånd mange tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg bryder mig faktisk ikke om at se et sådant indlæg i en debat, der hedder "åben debat om sex", der altså er for voksne mennesker.

    I er begge 14 år, og iflg. lovgivningen så er I altså ikke klar til at dyrke sex endnu, og det er helt sikkert, at det ikke er det, du skal forvente på jeres første date.

    I betragtning af, at du ikke en gang ved, hvordan du skal kontakte hende, så synes jeg, det er noget langt ude at forvente et sexliv med hende. Du lyder i hvert fald absolut ikke til at være klar endnu til den slags, hvad jeg i øvrigt heller ikke mener, du behøver at være foreløbigt.

    Men - derfor kan det da være rigtigt dejligt at have en pige, som man kan holde i hånden og kysse lidt med - men mere skal du altså ikke forvente, at hun heller er til, og det er da egentlig nok også den bedste måde, at have sin første kæreste på.

    Der findes her på nettet et utal af debatfora for børn og unge, så mon ikke du der vil kunne finde en god metode til at få kontakt med hende på?
  • Indstillinger
    det var ikke fordi at jeg ville have sex med hende
    men bare lige fordi at jeg var herinde i for vejen

    det var alligevel ikke noget med hende:( men det er også lang tid siden
    har fundet en ny som jeg også godt kan lide og vi går også i klasse sammen:D
  • Indstillinger
    Jeg vil altså også tro, at du er havnet i det forkerte forum.

    Prøv skum på dr.dk :)
Log in eller Registrér for at kommentere.