Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp hvad sker der.

Redigeret 18 juni, 2009, 02:45 i Stress
Hi.

Håber i kan hjælpe mig. Jeg har den sidste måned haft en del bøvl med mavepine og søvnløshed. Desuden har jeg haft svært ved at klare det mest nødvendige hjemme. Har til tider ligget vågen det halve af natten og haft svært ved at huske.
Da jeg så fik besked på at jeg blev opsagt fra mit arbejde, fik jeg kort tid efter mavepine og hovedpine. Jeg græder så snart jeg tænker på hvad fremtiden skal bringe.. Jeg er tæt på de 55 år.
Jeg ser ikke store muligheder med den krise og afskedigelser som sker, at jeg i min alder har mulighed for at få arbejde igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

tastfinn

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Det kunne meget vel godt være symptomer på stress, og det er ikke til at spøge med, psyken og stress kan gøre meget ved ens fysiske tilstand såsom mavepine, og det med søvnen er jo typiske tegn, jeg ville nok kontakte lægen. og så kunne du måske prøve at se din afskedigelse som en mulighed til at få slappet af, det er sikkert meget lettere sagt en gjordt, for det er vel umiddelbart din fyring du har fået det sådan af, hvis jeg gætter rigtig. i stedet for at lave en masse pligtopfyldende opgaver i hjemmet, så kom lidt ud i den friske luft gå nogle ture. nu skal du i hvert fald ikke have det dårligt over du feks. er sygemeldt fra dit arbejde, som kan give en masse dårlig samvittighed
Log in eller Registrér for at kommentere.