Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvornår må man bruge en dildo?

Redigeret 29 august, 2012, 08:15 i Kvindelige sexproblemer
Forleden var jeg sammen med min ven - vi have ok sex...men jeg savnede en orgasme så jeg lå og havde lyst til at tage min dildo i brug.

Det sjove ved ham er at han kun kan en gang? Vi bor ikke sammen og alligevel kan han kun en gang?

Jeg elsker morgensex og vi hyggede os så ...men igen ku manden ikke komme 2 gang.

Tilsidst gav han op og jeg lå (også) utilfredstillet tilbage og mere liderlig.
Jeg tænkte på min dildo ...

Men han lå jo lige ved siden af ..så jeg ku ikke li at tage den - og nej vil ikke give den til ham da han tror det drejer sig om at flå den ind og ud - og på mig er det nogen dybe intense og små bevægelser der virker.

Så jeg spurgte om han ikek ville gå i bad så ville jeg lave morgen mad - det gjorde hans så og jeg tilfredsstillede mig selv med dildoen.

Den er større end hans pik så jeg føler ikke jeg kan være bekendt at tage den frem og gå i gang - skønt jeg synes det ville være skønt at gøre det medens han lå ved siden af og måske onanerede?

Kan man tillade sig at tage den dildo medens han er der?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vover alligevel et øje med et bud her. :-)

    Hvis din elsker (bolleven, som du kalder ham) ikke kan/formår/orker/gider tilfredsstille dig og heller ikke kan/formå/orke/gide bruge dildoen på dig, på den måde, som du forhåbentligt har forklaret ham tydeligt, hvordan du kan lide det - ja, så ser jeg faktisk ikke noget alternativ end at klare det selv, og jeg kan ikke se, at det så skulle være nedgørende for ham - han har jo fået muligheden for at deltage.

    Hvad med om du ganske enkelt siger farvel til ham her, som jeg da mener at erindre, at du gennem længere tid har været ganske utilfreds med - altså hans formåen, størrelse og evner til at tilfredsstille dig, og så søger på en datingside efter noget ordentligt udstyr, hvor der så hænger en mand fast i den anden ende, der ved, hvordan det skal bruges?
  • Indstillinger
    Ja, hvis du alligevel bare ligger og tænker på alt muligt andet, hvorfor så overhovedet have sex med ham?

    Og du må altså lige forklare mig sammenhængen mellem om man bor sammen eller ej og så hvor mange gange han kan? Sidder lige og tænker at det vist er meget normalt at mænd kun har en udløsning - men de behøver ikke få udløsning for at have orgasme.
  • Indstillinger
    ja jeg (en mand) skal altså lige have en lille pause før jeg overhovedet kunne blive stiv igen og kunne gennemfører en gang til og anden gang kan jeg i længere tid.
  • Indstillinger
    Selvfølgelig må du bruge den dildo hvis ikke han er villig til at tilfredsstille dig for tager han sig sammen kan han vel tage en anden gang efter 7min. jeg har nemlig ingen problemer med anden gang man skal dog kæmpe for at få den op igen.
  • Indstillinger
    Hej ...,

    Jeg er en lykkelig gift mand, som har været sammen med min kone i mange år. Som de fleste mænd, kan jeg også kun én gang, hvis jeg altså ikke får en pause først.

    Én måde at tackle dit savn på kunne være, at sondre mellem sex i hverdagen og i week-enden.

    I hverdagen, hvis jeg er sexuelt meget ophidset, kommer jeg som regel før min kone, hvorefter hendes behov dækkes oralt. (Hun bryder sig ikke om sexlegetøj.) Men normalt er det hende der kommer først; og så er det hende der lige skal sunde sig. Vi fortsætter herefter, hvor hun eller jeg kæler for hendes clitoris, samtidig med at jeg er oppe i hende. På denne måde kan hun komme to gange, hvis hun har lyst. Hvis nu du sagde til din ven, at han inden han ankommer til dig, selv har tilfredsstillet sig, afhængigt af ham ca. 2-3 timer før I mødes, vil hans lyst være lidt mere dæmpet, og således vil han være meget længere tid om at komme. Og så er det op til dig om at koncentrere sig:'... mere end én gang ...'.

    I week-enden har vi med held prøvet at involvere mad og drikkevare i seansen, forstået på den måde, at vi hurtigt får det overstået, hvorefter vi nyder et glas og spiser frygt eller ost. Efter 15 til 30 min. er jeg som regel klar igen, men vil være meget længere tid om det, til glæde for min kone.(Inden jeg kommer anden gang, er hun enten hudløs eller mæt af sex.)

    Alernativt kunne I jo fokusere jeres forspil omkring dig, og så langt, at du kommer meget hurtigt første gang, og før ham. (Og hvorfor ikke inddrage din dildo i dette forspil? Det vil kun gøre ham glad!) Så kunne du jo smutte ned i køkkenet og lave lidt kamillete, mens han falder lidt ro, hvorefter I bare fortsætter.
Log in eller Registrér for at kommentere.