Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nerve i klemme i skulderen.

Redigeret 16 juni, 2009, 10:41 i Rygsmerter
Hejsa.

Er der nogen som har prøvet at have en nerve i klemme i skulderen ? Jeg har slidgigt og efter en periode med monotmt arbejde har jeg fået en nerve i klemme i skulderen. Dette er nu 6 år siden og det bliver værrer og værrer. Jeg har forsøgt mange ting. Fys - kiropraktor - reumatolog, hvor jeg fik at vide at ved at " nulre " min nerve i ca. 3 mdr. ja så ville den gå væk. Blokader - akupunktur - en speciallæge i muskel og ledsmerter. Osv. Jeg træner 2 gange om ugen i et motionscenter - tager varmt karbad - afslapning.
Når jeg sover og triller om på ryggen så er det at det går galt med nerven i skulderen. Da jeg sover kan jeg ikke kontrollere at jeg triller om på ryggen. Dette er gift for skulderen. Måske det lyder helt tosset ;-) Er der andre, som har det som mig ? Hvad gør I for at afhjælpe dette ? På forhånd mange tak og fortsat god aften.

Mvh I.S.

Kommentarer

  • Indstillinger
    kan desværre ikke give dig en løsning kun et "kender det godt"
    jeg har også noget i klemme i skulderen/nakke som stråler ud i min arm og gør min hånd blå når den ikke bruges pga noget sidder og trykker.
    Jeg fik at vide af en kiopraktor at en beskadigt nerve tager lang tid at hele op igen.
    Så vi må vel nulre og håbe at vi ligger rigtig hver nat.
Log in eller Registrér for at kommentere.