Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerte ved sex

Redigeret 28 juli, 2009, 09:42 i Kvindelige sexproblemer
Hej..

Jeg er virkelig fortvivlet og har snart døjet med smerter ved samleje i lang tid.
Jeg er i et fast forhold og har været det i 4 år. (jeg er 24 år) I starten havde vi sex meget ofte og jeg nød det rigtigt meget. Det gjorde ikke ondt. Men jeg havde ofte let form for svamp så det var ikke altid vi kunne have sex.
Vi var adskilt i et halvt år (vi var ude og rejse hver for sig) og da vi mødtes igen sveg det hver gang vi havde sex. Jeg tror ikke det har været noget med rejsen at gøre. (vi var ikke sammen med andre)
Men næsten lige siden (3 år) har det sviget ved sex. Ikke hver gang men ofte...
Men idag er det bare blevet hver gang og jeg kan ikke gennemføre samleje.. det er så fortvivlende, for vi har begge lyst til at det skal fungere. Jeg mister lysten når jeg ved at det gør ondt, så jeg bliver nærmest bange hvis han foreslår at vi skal prøve..

jeg har prøvet med bedøvende creme men synes ikke det virker særligt godt. Derudover har jeg været til lægen med det flere gange, men hun kan ikke se noget og siger at mine muskler er spændte... men det er både selve skeden der gør ondt og mine muskler der trækker sig sammen, så jeg bliver stram. Det gør de nok fordi jeg ved at det gør ondt. Jeg foreslog lægen at det måske kunne være vulvodyni, men hun sagde at hun mærkede på min vulva og at det ikke var den jeg reagerede på....

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre nu. Er så ked af at jeg ikke kan have sex med min elskede kæreste...vi har prøvet analsex nogle gange, og det har også lykkedes nogle gange, men jeg synes ikke det er ligeså dejligt som "almindeligt" sex og synes også det kan gøre ondt ved analsex, hvis man har en rift eller lignende, som man jo har engang imellem. Jeg føler mig bare så utilstrækkelig og bliver ked af det når jeg både må sige nej til "almindeligt" sex og analsex...vi kan godt have oralsex, men min kæretse er ikke særlig vild med det desværre. Han er meget sød min kæretse og siger at det nok skal blive godt og han bebrejder mig overhovedet ikke eller noget, så jeg føler mig helt tryg ved ham, jeg er bare ked af at det ikke fungere...

Er der noget der kender til problemet eller nogen der måske kan hjælpe på den ene eller anden måde...

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.