Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

medi-skrub

Redigeret 9 juni, 2009, 17:01 i Bumser
Hej
Jeg er også en af dem der lider af dårlig hud og som har gjort det siden jeg var 13 (er 26) idag. Jeg har i tidens løb prøvet meget forskelligt, det meste har virket for en periode, men bumserne er som regel kommet igen, nogle gange værre end andre, men ofte meget slemt.
Er nu inde i en af de rigtig slemme perioder, men læser også til eksamen, og det er ofte i stressede perioder det er meget slemt.
En veninde anbefalde mig så forleden at prøve det her 'medi-skrub' (undrede mig først for hun har så fin hud! Men det er så fordi hun er plaget af udbrud på bagdelen) og jeg prøvede det først på ryggen, fordi jeg tænkte at siden hun havde fået det anbefalet til bagdelen, kunne det være det var for skrapt til ansigtet. Det lod til at have en eller andet effekt, så prøvede med ansigt og bryst, men synes så at det er blevet 100 gange værre. Er selvfølgelig stoppet igen (fortsætter dog på ryggen) men så læste jeg herinde at det flere gange bliver nævnt, at det skal være slemt før det bliver godt - er det sådan almindelig erfaring indenfor 'bumsebehandling'? Og er der ellers nogen der kender til produktet og har nogle gode erfaringer? Har en tid ved lægen på fredag så tager selvfølgelig en snak, men har jeg jo gjort de sidste 13 år af mit liv....
Er normalt meget påpasselig med hvad jeg byder min hud, bruger primært økologiske produkter, men det hjælper hverken bedre eller gør det værre end andre.
Log in eller Registrér for at kommentere.