Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

er jeg uheldig med mænd og deres størrelse??

Redigeret 22 januar, 2010, 16:53 i Kvindelige sexproblemer
Hej.. Er jeg den uheldigeste kvinde i hele verden... eller er mænd bare ikke bedre udrustet end dem jeg har prøvet...? min første kæreste som jeg var sammen med i 5 år var udmærket.. vil tro han havde omkring 16 cm mellem benene.. men nu... har jeg været sammen med 6 mænd siden, og jeg er rystet... tror den støreste har været 13 cm og ca 3 fingre tyk... jeg kan næsten ikke mærke noget når jeg har været sammen med dem... Har jeg været utrolig uheldig ... eller er de danske mænd bare ikke større??? hilsen den fortvivlede

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, det ved jeg så ikke - jeg har egentlig aldrig målt den på mine partnere, men noget kunne tyde på, at det måske er dig, der er lidt stor - eller måske ikke helt har styr på din bækkenbund?

    Nogle er vældigt udstyret, andre moderat, og du har måske nok primært mødt de moderate, og dem vil jeg da et eller andet sted tro, der er flest af. Kvindens skede er vist nok egentlig ikke mere end 12 cm dyb, så det du har mødt burde sådan set være noget, du skulle kunne mærke.

    Jeg vil foreslå dig, at du søger noget materiale om bækkenbundsøvelser, og så prøver at gennemføre et fast program for dig selv - det vil i øvrigt i det hele taget være godt for dig. Vi kvinder er faktisk ikke ret gode til at træne bækkenbund, da den muskel ikke er noget, man spænder automatisk, kun hvis vi selv bevidst gør det.

    I øvrigt vil en fast træning af bækkenbund være behjælpelig med eventuel senere problemer med inkontinens, så der er intet forgjort i at optræne en god bækkenbund, og jeg vil gætte på, at det bestemt vil hjælpe dig i dit sexliv.
  • Indstillinger
    Nå, ja - jeg kom da lige i tanker om, at det sikkert også kunne være en ide, at eksperimentere lidt i forskellige stillinger.
    Den dårligste stilling er vel i grunden mssionærstillingen, hvor kvinden ligger på ryggen med spredte ben - der kan det være overordentligt svært at stramme bækkenbund samtidigt, men i andre stillinger kan man stramme så meget, at der dårligt kan komme en lillefinger op - og der vil man kunne mærke en hver størrelse.
    Held og lykke
  • Indstillinger
    Ja du har mildest taget været uheldig mht størrelsen - og du kan lave knibe øvelser herfra og til juleaften med sådan en lillefinger.


    Min ex var 18 x 18 dvs du ku ligge et målebånd rundt om den (når man skriver den størrrelse er der mange mænd der ikke tror på det??) og du ku dårligt spænde om den med hånden.

    Needless to say vi havde rigtig fed sex og jeg fik orgasme hver gang.

    Nu har jeg en fyr der skal prøve 100 stillinger og jeg kan da godt mærke at hans pik bare ikke er stor nok engang imellem. Og jeg får da langtfra orgasme med ham hvergang.

    Næ du jeg var heldig med min første mand ...20 års go sex. desværre skiltes vi pga andre uoverenstemmelser - men på det her område savner jeg ham dagligt.

    Min nye har slet slet ikke samme sexuelle kapacitet - ja han aner nok ikke hvad det er - og det er som sådan en bolleven jeg ser engang imellem.

    han er go til det med bryster og han kan også være fræk..men nogen stor go pik har han bare ikke.


    Uhhh du der er altså andre og du har været uheldig.

    Ellers skriv en annonce hvor du skriver de skal være veludrustede?

    men selv her snyder mændene ...de ved ik´ke rigtig hvad det er..

    Du sku se at få prøvet nogne stykker - men skønt str er ok er det ikke sikkert det er godt for det er ikke alle der er gode til at lave de bevægelser
  • Indstillinger
    Mambo, du har haft et usædvanligt stort udstyret eksemplar, - du har nævnt det i andre indlæg -men du har altså ikke mødt det siden, hvorfor vi vel må gå ud fra, at det nok er ret så usædvanligt.

    Hvis det kun er en bolleven, du har, hvorfor i alverden har du så ikke selv skrevet den pågældende annonce, og fundet dig en king-size?

    Nogle går efter manden som helhed, nogle går kun efter pikken, og det kan godt være, du mener de bækkenbundsøvelser er ligegyldige, men jeg kan fortælle, at jeg sagtens kan mærke og føle noget, hvis min mand bruger sin lillefinger på mig, men det skyldes måske, jeg er så heldig at have en mand, der virkelig går efter at tilfredsstille mig; han er i øvrigt gennemsnitsudstyret - og det er ud fra de erfaringer, jeg har haft med mænd gennem mit liv - og altså ikke efter et målebånd.

    Jeg har i øvrigt også haft en kæreste, der var rigeligt udstyret, men det betød egentlig ikke, at han var en god elsker - han var som mere optaget af sin egen fornøjelse, så ham kunne jeg da hurtigt godt undvære.

    Så det hele handler altså om at udvikle et tilfredstillende sexliv - for begge parter, og altså ikke om størrelse, med mindre man er som Mambo, der øjensynligt kun kan få den rigtige tilfredsstillelse ved at blive blokket helt ud - og det er dog de færreste, der har det sådan, så der har jeg da ondt af dig.

    For at udvikle et tilfredsstillende sexliv, kræver det først og fremmest åbenhed, og samtale med sin partner; om at prøve forskellige stillinger, evt. legetøj osv. osv. - og hvis det lykkes, så er størrelsen altså ikke afgørende.

    På et tidspunkt købte vi en ret så stor dildo, den befinder jeg mig så ret så dårligt med, så den bruger vi ikke, men prøves skulle den da - sådan er vi så forskellige.
  • Indstillinger
    Hvorfor har du "ondt af mig" det da noget mærkeligt noget at skrive? Du er da snarere lidt misundelig og det kan jeg godt forstå...for det var usædvanlig frækt og lækkert ...! Skal jeg så også "have ondt af dig" fordi du aldrig kommer til at prøve det ? Hmm nå ja.
  • Indstillinger
    Det, jeg mente, var at det da er lidt synd for dig, hvis du kun kan blive tilfredsstillet af en gigastørrelse.

    Misundelig? Aldrig! Med det sexliv, jeg har, kan jeg ganske enkelt ikke forlange mere, og det ønsker jeg heller ikke. Det er både aktivt, sjovt, frækt, inspirerende - og dybt tilfredsstillende, og ved du hvad? Det kan de fleste heldigvis sagtens have med en helt normal størrelse pik. Det er ikke nødvendigvis lykken for alle med en kæmpepik - det er det for dig, men det ER altså ikke noget, alle simpelt hen må have.

    For at henvise til det andet indlæg, du netop har skrevet i en anden tråd, så har jeg dog ikke brug for at sende min mand i bad, for at få fred til at tilfredsstille mig selv - det er der ingen grund til, det har han da sørget for - godt og grundigt.

    Herregud - men jeg skal da nok lade være med at have ondt af dig.
  • Indstillinger
    Rolig Lotte man har kun det sjov man selv sidder på :)
  • Indstillinger
    Du har vel nok været uheldig for jeg har næsten 20cm og har fået at vide den er fed af flere piger og jeg er kun 16år.
Log in eller Registrér for at kommentere.