Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kønsvorter - hjælp!?

Hej med jer. Jeg ved at dette er blevet diskuteret før, men nu skriver jeg min egen sag alligevel da jeg ikke føler at jeg har kunnet finde et ordentligt svar.

Jeg var så uheldig at få kønsvorter for et halvt års tid siden, sandsynligvis ved at bruge samme håndklæde som min far, der også havde det på dette tidspunkt. I et halvt år har jeg været behandling med lægemidlet Wartec. Det fjernede tilsyneladende vorterne, men de blev ved med at dukke op igen. For en god måneds tid siden opdagede jeg så en hel ´koloni´ af vorterne i åbningen til urinrøret, hvorfor jeg nok har smittet mig selv gang på gang. Jeg prøvede at behandle dem med lægemidlet, men uden resultat. Jeg tænker at den væske der smører åbningen i penishovedet og toiletbesøg måske har forhindret det i at virke?
Nå men nu har jeg så været til lægen med det, og skal igen om en uges tid. Der bliver det smurt med noget kraftigere. Mit egentlige problem er at jeg frygter de sidder så dybt inde at de nærmest ikke kan nåes? Det er i hvert fald svært for mig at få dem at se, og for at se dem alle skal penis være erigeret. Dette vil jeg nok ikke kunne få mig selv til foran lægen. Jeg har læst på nettet at kroppen i løbet af et par år fjerner vorterne selv, men indtil da hvad skal jeg så gøre? Skal jeg satse på behandlingen med creme hos ham, eller er frysning/laser bedre? Det er som sagt meget svært at nå ind til dem.
Jeg har også læst noget på nettet om at løgsaft/naturmidler (bl.a. træet Thuja - http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=17 1&posting=56772&view_mode=flat) skulle hjælpe. Det får også nemt penis til at lugte slemt selv om den er nyvasket. Altså giver det store gener for både mig selv og min kæreste, som også har haft vorterne. Hvad kan jeg gøre? På forhånd tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.