Dårlig søvn
ER der nogle af jer med for lavt stofskifte, der kender til dårlig søvn. Jeg har utrolig svært ved at falde i søvn, da jeg ligesom kan mærke pulsen slå helt oppe i hovedet. Som om mit hjerte slår for hårdt. Jeg har talt 53 slag i minuttet, når jeg ligger i min seng. Det er ikke nødvendigt at trykke en finger på halsen for at tælle pulsslagene. Er der nogen andre, der har det på den måde eller som kender til det? Og jeg kan lige oplyse, at det ikke har ændret sig fra overgang til ny Eltroxin.
Kommentarer
Jeg kan også i perioder have svært ved at falde i søvn -Jeg kan tilgæld falde i søvn og efter 2 timer når min liothyronin er ude i kroppen vågne ved mit hjerte galoperer -dette er dog kortvarigt -men måske du skulle høre din læge ved lejlighed -det er jo ikke sikkert det har noget at gøre med myxødem'et..
Mange mennesker lider af søvnproblemer og mange mærker lyden af hjerte banke i sengen ...og når man så fokucerer på det, ja så kan man næste høre det ..
Jeg får du må få en god nattesøvn ... jeg ved ikke om du har prøvet ,men måske lidt meditations musik i et par høre tlf ku' få dig i ro ...
Mange hilsener
Kirsten