Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP, JEG HAR STRITØRER, OG JEG HADER DEM!

Jeg er en 16-årig dreng.
Jeg hader virkelig mine stritører. De stikker ud fra hovedet og jeg synes virkelig at det er grimt og hver gang jeg ser mig i spejlet ser jeg mig hellere uden dem. Fra bagerst på øret er der 3 cm in til hovedet.
Det plager mig virkelig.

Jeg har læst at man kan få foretaget en almindelig operation for at få ørene lagt ind og at det er gratis Danmark. Det er virkelig noget jeg ønsker.
Min mor er den type som synes jeg er ok som jeg er. Det kan jeg godt forstå, da hun jo er min mor, men jeg ønsker virkelig at få noget gjort ved mine ører, for jeg hader dem virkelig.
Jeg har aldrig snakket med hende om det, men jeg er sikker på at hun ikke synes jeg skal have en operation.

Jeg ønsker virkelig at få dem lagt ind, og jeg har hørt at der er mange der får det gjort.

Hvad skal jeg gøre?
Hvordan skal jeg overbevise min mor?
Hvor henvender jeg mig?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg er en af de damer, der syntes stritører er så pænt. Det har jeg altid ment.
    Jeg har målt min mands ører, og fra inderste kant til yderste kant er der 3 centimeter. Det kan jeg godt lide.
    Nå, men jeg ved godt det kan være et problem. Du skal gå til din læge og fortælle, du ikke kan holde det ud. Så sender lægen dig videre.

    Ang. din mor, du skal naturligvis fortælle hende, du er meget ulykkelig og gerne vil have dem lagt ind til hovedet. Hun forstår dig sikkert, hun ønsker da ikke, du skal gå og være ulykkelig.
  • Indstillinger
    Ja, smut du til læge og få en snak om det.

    Det jeg lige vil skrive er, at du da pokkermig skal være ovenud lykkelig for at have en mor, der synes, du er god nok, som du er.

    I din alder synes de fleste, at deres forældre ikke bestiller andet end at kritisere dem.

    Hjertelig til lykke - og det mener jeg af hele mit hjerte.
Log in eller Registrér for at kommentere.