Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hvorfor er en debat fjernet??

lotte123lotte123
Redigeret 6 juni, 2009, 14:50 i Ris og ros til Netdoktor
Der har de sidste dage været en debat om dyresex under "debat om sex".
Jeg vil ikke afvise det er sygt, heller ikke at det hele måske kunne være en stor joke. Begge dele har jeg også gjort opmærksom på i debatten.

Men - det kunne jo også være at trådstarter rent faktisk HAR et problem, som han forsøger at få hjælp til.

Mit spørgsmål er: Hvorfor i alverden har ND fjernet denne debat? Nok er emnet noget specielt, men det er der nu en del, der er her på debatten, så jeg synes godt nok, det er mærkeligt, den bare er fjernet. Som sådan er der ikke nogen anstødelig tekst i debatten - og flertallet har da også taget afstand for denne adfærd, men vi må dog desværre konstatere, at denne form for seksuel afvigelse også findes, hvorfor jeg ikke se, hvorfor den ikke må forekomme på ND.

I øvrigt har jeg de sidste dage sendt mails om reklamer i debatten, og selv om jeg har nævnt det flere gange, så er jeg stadig stødt på en, der ikke er fjernet. Og - det er under ægteskabsproblemer.
Måske denne ikke fjernet fordi, der er kommentarer på fra Kameliadamen og mig??

Kommentarer

  • Ja, jeg kan se at indlægges er fjernet, men reklamen er der stadig - netop fordi, der har været indlæg. Var det ikke en ide at fjerne hele tråden? Det har jeg jo netop set sagtens kan lade sig gøre.
Log in eller Registrér for at kommentere.