Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

FACEBOOK

Jeg vidste ikke at der allerede fandtes en gruppe, men det gør der.

Hvis man søger i søgefeltet på facebook så er der faktisk en gruppe for folk med for lavt stofskifte. Synes i bør melde jer ind. Der køre stort set samme diskussion som herinde omkring læger med manglende forståelse og velvilje til at hjælpe, til vi - patienten - har det godt igen. Og at flere af os har oplevet bivirkninger fra den nye eltroxin.

kan måske virke som to ens diskussioner der køre parallelt, men som set før har facebook det med at få omtale i medierne, så tror kun det er til vores egen gavn at tilkendegive hvor mange vi egentlig er.

Kommentarer

• Hej Camilla

jeg har startet diskutionen på facebook da jeg synes at det er vigtigt at få fat i alle som blir dårlige af den ny eltroxin.

Mange hilsner

Sunrose
  • Super.

Jeg sad og tænkte om der skulle laves en gruppe som udelukkende skal tælle hvor mange der har gener ved den nye eltroxin?

Synes den nuværende gruppe - som du så er stifteren af, fungere fint som den er. Og rart med et diskussionsforum uden for netdoktor.
  • Hej

Jeg er ikke stifter af gruppen men har taget debatten om omkring bivirkninger af eltroxin. Ja måske burde man lave en gruppe der omfatter bivirkningerne af ny eltroxin. ville navnet på gruppen : Stofskifte bivirkninger af ny eltroxin være fint ?
  • Jeg syntes, at det er en kanon god ide, at lave en gruppe som: Stofskifte bivirkninger af ny Eltroxin.
    For vi ved på ingen måde, hvor mange der lider grundet ny Eltroxin. Og så kan ny Eltroxin rigtigt komme i søgelyset.
    Kærlig hilsen Anemonen
  • Hej Sunrose

Ja, det vil være et udemærket navn. Så skal vi bare have gjort opmærksom på at de der har bivirkninger skal melde sig som medlem.
  • Så har jeg oprettet gruppen på facebook
  • Jeg har kaldt Facebook gruppen Stofskifte bivirkninger af ny Eltroxin.

Håber at den kan hjælpe nogen.
  • Kære alle.
    Jeg kan se, at der er blevet 19 medlemmer på Faceboke under bivirkninger af ny Eltroxin.
    Det er dejligt. Men jeg vil stadig opfordre alle jer med bivirkninger, om at melde jer under denne "fane".
    Kærlig hilsen Anemone
Log in eller Registrér for at kommentere.