Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min kæreste er jomfru!

Redigeret 8 marts, 2010, 14:30 i Seksuel debut
Hej Netdoktor.
Jeg er en dreng på 19, som har været sammen med min kæreste på 17 her i snart 3mdr. Vi er i forbindelse støt ind i problemer omkring sex, da vi efterhånden har prøvet en del gange at have samleje. Problemet er at hun stadig er jomfru, og ikke specielt 'udvidet', så det er først og fremmest meget svært at komme op i hende, og ja, der bruges rigeligt med glidecreme og det hele.
Ydermere er der så problemet, når jeg så endelig kommer et stykke op i hende, får hun stærke smerter. Jeg har undersøgt det, og kigget på sygdommen vulvodyni, men hun siger det ikke er den slags smerte, og hun har heller ikke de samme symptomer. Det gør heller ikke ondt på hende at jeg bare er oppe i hende, eller laver små bevægelser, det er mere hvis jeg skal længere op det begynder at gøre ondt, på trods af jeg ikke støder på noget. Jeg synes ikke selv jeg er exeptionelt udstyret, dog meget middelmåddig. Hun har os en meget lav smertetærskel? (der skal ikke meget til, før det gør ondt).
Så på trods af glidecreme og de forskellige stillinger vi har prøvet lykkedes det ikke.

Har i nogle råd til mig hvad jeg skal gøre? Vi elsker hinanden, og vil gerne kunne vise det til hinanden på en anden måde.

Jeg synes at huske et program fra TV2 der hed 'pinlige lidelser', hvor en kvinde os havde problemer i forhold til sex. Her mener jeg at hun fik en form for smertestillende creme? eller husker jeg forkert?

Hvis dette er muligt at få sig, er det så recept pligtigt? og hvad kan anbefales?

På forhånd tak :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg spekulerer lidt på, hvor meget du i grunden stimulerer hende først? En 17-årig burde da egentlig have rigelig "smørrelse" i sig selv, hvis hun vel at mærke er blevet godt og grundigt stimuleret.

    Det kan være, at du kæler for hende- over hele kroppen, og så gradvist nærmer dig de erogene zoner. Vi har alle forskellige steder på kroppen, der virker stimulerende - og dem må man finde hos den enkelte partner - og sådan en gang blid massage over hele kroppen, giver en god indikation, om hvor de findes hos din kæreste - dog er brystvorter hos langt de fleste kvinder et ret erogent sted (det er de i øvrigt også hos de fleste mænd). Langsomt - og når du er sikker på, hun er med, så bevæger du dig ned mellem benene, og de fleste bliver meget ophidsede af at blive slikket, men du kan også gnide hendes klitoris med dine fingre, men du skal sikre dig, at der hele tiden er meget vådt, det kan være skedesaft, som der altså gerne på det tidspunkt skulle være en del af, du bruger skedeåbningen som ”sovseskål”, men du kan også bruge spyt. Hvis klitoris er helt tør, så kan det faktisk være ret så ubehageligt at blive gnedet der, og det er den indtil, der kommer fugt på den, der kommer ikke automatisk væde ud der.
    Det kan også være ophidsende for hende, hvis hun samtidigt kan kæle for dig, og man kan ligeledes blive ophidset, hvis hele seancen bliver krydret med lidt frække/søde ord og en masse kys.

    Alt det her ved jeg selvfølgelig ikke, om I har prøvet - det er kun forslag, men hvis ikke det virker vil jeg bestemt råde din veninde til at få en snak og en undersøgelse ved lægen, for at finde ud af om der rent faktisk er noget i vejen, for selv om hun ikke selv synes det, så kan det jo godt være, hun har et problem f.eks. vulvodyni, og sådan noget skal da lige undersøges.

    Om du skal gå med hende til læge, må I afgøre sammen, det kan være en rigtig god støtte for hende, men det kan også være, hun ikke vil bryde sig om det.
  • Indstillinger
    Eb detaille jeg glemte i forrige indlæg, men som nu tilføjes. Når du kæler for hende på klitoris kan du også stikke en finger op i hende og massere stille og roligt der - bagefter hvis det virker godt, kan du prøve med to fingre, så tre, for så at stikke din penis op, når hun forhåbentlig er godt varm og ophidset.
  • Indstillinger
    Problemet er bare at alt hvad du skriver jeg skal gøre, er gjort. Jeg har varmet hende op til det i flere timer (overdrivelse fremmer forståelsen, bare ikke i dette tilfælde), og jeg mener virkelig flere timer.. Hun har ingen problemer med at blive våd, og hun forslår selv at vi prøver. Men det gør bare ondt på hende, som om der ikke er plads nok..
    Hun bryder sig ikke om at få finger, og vil helst bare have det sker vha. penisen. Det kan bare være hårdt at holde den oprejst, når man kan se det gør så ondt på hende, og der faktisk ikke er noget nydelse for hende...
    Men hvis det bliver ved må vi jo til lægen :) desværre..
  • Indstillinger
    Jeg kan egentlig undre mig over, at når nu din kæreste har disse problemer, hvorfor afviser hun så, at I prøver på den forsigtige måde? Altså lige så forsigtigt med en finger?

    Dette fortæller da mig, at hun måske har andre problemer, der gør, at hun spænder så meget, at hun lukker af - men det kan jeg jo naturligvis ikke vide noget om.
  • Indstillinger
    der er faktisk mange unge kvinder, der er jomfru, som har ondt de første par gange når de skal have sex. i kan måske prøve forskellige stillinger? hvis du ligger nederst, og hun prøver at ride dig, kan hun selv bestemme hvor langt den kommer ind og for hver gang kan i prøve at få den længere op. på den måde vil hun blive mere udvidet. i skal bare tage det stille og roligt og have tålmodighed. og det ville være en god idé med at give hende finger, for det hjælper også på at få hende udvidet. måske burde hun gå med til det, hvis hun vil have at det lygges for jer at have god sex. men det skal nok komme. hun fejler slet ikke noget, for for nogen gør det mere ondt end på andre.
Log in eller Registrér for at kommentere.