Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mit knæ har mærkelige symtomer efter skade.

Redigeret 22 juni, 2009, 06:59 i Åben debat om smerter
hej

jeg har problemer med mit knæ det knækker om morgen når jeg står op og vis jeg løber får jeg undt i det, jeg kan heller ikke hoppe så meget uden det begynder at gå undt.

jeg faldt udover en ca 6 meter høj græs bakke og fik en skade i mit knæ og fik af vide der vil gå 3-4 månedere og så vil mit knæ være så godt som nyt igen men det er ca et år siden og mit knæ er langt fra helt i orden, vis jeg snupler får jeg altid undt i det og vis det udsættes for slag gør det også undt.
og vis jeg har sidet stille og rejser mig har jeg svært hved at gå, men efter et par skridt siger mit kæ et par meget høje knæk lyde det lyder som om det brækker over eller sådan noget kan ikke helt forstå hvad der er galt for er tidliger LE parkour, og går med aviser hver dag cykler ca 20 km om dagen og spiser som jeg skal og drikker masser af mælk, så mit knæ bliver brugt og har fået afvide af min læger det skal bare i bevæeglse men jeg har virkelig trænet det op det sidste år og det medvirkede et tab på 16 kg.
men aligevel kan jeg stadigvæk ikke bugge det mere en 90-100 grader og det knækker over osv.
er virkelig sur og ked af at jeg fik den her skade men vis der er noget der kan hjælpe er villig til at gøre alt for at få et normalt knæ
og vis nu det er en livsvarig skade kan jeg så søge erstatning?

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg fik en lignende skade for ca 6 år siden. Jeg blev oppereret 2 gange hvor de fjernede nogle "slimsække" o noget brusk. mit knæ knækker stadigt men jeg er 100 % mobil nu. Prøv at bede din læge om en henvisning til en ortopædafdeling så vil de kunne hjælpe dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.