Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kræftiger smærter i nederste del af lunger/

Redigeret 26 maj, 2009, 09:47 i Åben debat om smerter
hej.

jeg har de sidste par dage haft meget undt i den nederste del at luger eller bryst kan ikke helt fornæmmer hvor presis det er, men tror meget på det er mine lunger for vi har en slags lunge sygdom i familen men den giver ikke smærter som mine? jeg kan ikke rigtig finde nogen grund til det starter men det kommer og går nogle gange en gang om ugen eller andre gange næsten vær dag men lige nu har jeg disse andfald ca ver 3 dag.
det er meget mærkelige smærter det føles som om der er noget der trækker mit bryst in og skraber med en skarp kniv på min inder side og når jeg har smærterne får jeg det bedre hved at ligge mig ned og slappe af og i nogle tilfelde virker vand lidt,
få næsten altid disse anfald vis folk ryger i nærheden af mig. Men har ikke selv røget og ikke nogen af dem jeg bor sammen med ryger vores hus er et ikke ryger hus, men vis jeg er sammen med nogle venner/inder der ryger mens jeg er tilstede får jeg undt og begynder at hoste.
har besygt min læge men han kan ikke se der er noget galt.
hoster også i nogle tilfelde og får svært hved at trække været.
har få gange fået et "andfald" mens jeg har cyklet meget stærkt.
jeg hved ikke hvad der er galt med mig men vil gerne finde ud af det og få en løsning på mine problemer for det er ikke rart at have de her "andfald" mange gange har jeg virkelig lyst til spise en masse smærtestilende men de virker bare ikke på mine smærter men piller har sjældent en virkening på mig.
Log in eller Registrér for at kommentere.