Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kommer ikke under sex

Redigeret 6 juni, 2009, 15:06 i Kvindelige sexproblemer
Hej netdoktor.

Jeg er en pige på 16 år, jeg har en dejlig kæreste som jeg snart har været sammen med i et år. Vi har dejlig sex, men når vi så kommer til det punkt hvor en pige/kvinde ville komme, får jeg en følelse af at jeg skal tisse, og/eller det kilder så det ikke er til at holde ud...

Hvad skal jeg gøre, eller hvad skal min kæreste gøre,, han får tit dårlig samvittighed over at han får en følelse af at han ikke kan tilfredsstille mig.

Hilsen vædderen...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skriver "Hej netdoktor" - jeg håber, du er klar over, at du er på debatforum? Der sidder altså ikke fagfolk og svarer, men "almindelige" mennesker, der debatterer og udveksler meninger, holdninger og erfaringer.

    Til dit indlæg: Det, du beskriver der, er lige op til orgasme! Slap af, lev det ud - fortsæt!!! Nej, du tisser ikke og følelsen af, at det kilder, så det ikke er til at holde ud - det er lige der, hvor du "eksploderer".

    Nyd det - fortsæt.

    Der er absolut INTET i vejen med hverken dig eller din kæreste. Prøv at give slip og giv los - så skal I bare begge to se. Hvis I fortsætter ud over denne "grænse", så vil din kæreste bestemt føle, at han tilfredsstiller dig. Du vil have svært ved at holde dig i ro - du vil måske ryste, vride dig, skrige og hvad ved jeg - bagefter vil du være fuldstændig udmattet, og forhåbentlig meget lykkelig.

    God fornøjelse.
  • Indstillinger
    Tusind tak :) fordi det er præcis sådan jeg har det som du beskriver ...
Log in eller Registrér for at kommentere.