Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mange smerter i mave, mellemgulv samt bryster...

AnonymousAnonymous
Redigeret 24 maj, 2009, 14:31 i Åben debat om smerter
Åhha....hvor skal jeg begynde...

I det sidste år har jeg haft ondt i maven mindst 10 gange. Hvor jeg får en omgang opkast, kraftige smerter i maven, nogle gange lidt feber...og vi har ikke vidst, hvad det kunne være, men har gættet på, at det var en allergisk reaktion.

Men så i tirsdags tog jeg til lægen. fordi jeg var/er bange for at det kunne være noget mere alvorligt...fik taget nogle blodprøver og min læge mente, at det kunne være mave-kartar, så det fik jeg nogle piller for.

tog en pille klokken 14 og klokken 16 fik jeg virkelig mange smerter i maven. Jeg sad og rokkede frem og tilbage, rystede, havde kvalme, var svimmel og hele kroppen summede, som om jeg kunne besvime når som helst...Efter knap en halv time ringede jeg til vagtlægen og jeg kunne komme først til. Lægen var næsten 100% sikker på, at det var galdesten, da jeg havde meget ondt i højre side ved leveren...så fik omgående noget smertstillende og kunne efter kort tid gå derfra uden smerter.

Onsdag tog vi i sommerhus og er så først kommet hjem idag og fået svaret på mine blodprøver. Og det viser sig, at min lever har det helt normalt....

Så nu er jeg ved at være noget nervøs for, hvad det kan være...hmm

Og her idag er smerterne ved at komme tilbage i maven og mellemgulvet samt at det stråler ud i højre arm.

Og jeg har siden sidst i januar haft ondt i mine bryster....så det hele er noget lort...Ringer dog til min læge i morgen, da jeg ikke kan holde tankerne ud om, hvad der sker med mig...

Tower
Log in eller Registrér for at kommentere.