Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Frustrerende!

Redigeret 8 juli, 2010, 01:35 i Galdesten
Hej :)

Nu har jeg i to år døjet med meget voldsomme smerter i højre side af maven. Det kommer i perioder med et mellemrum på 1-2 eller 3 måneder, og jeg får ligeledes også meget høj feber.

Jeg har været hos 4 forskellige læger som siger det kan være galdesten, nyresten, nyrebækkenbetændelse, blindtarmsbetændelse mm.
Problemet er bare at jeg ER blevet tjekket for alle de sygdomme,
men jeg har stadig ikke fået svar på hvad jeg fejler.
Jeg har været indlagt på sygehuse mange gange nu, og jeg bliver hver gang sendt hjem fordi mine smerter aftager og feberen går væk pga. den febernedsættende medicin jeg tager.

Det er virkelig frustrerende for jeg ved at smerterne og feberen kommer igen. Det er bare et spørgsmål om tid. Alligevel bliver jeg sendt hjem uden forklaring på hvad der er galt med mig.. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre og det går mig virkelig på. Min kæreste er også ramt af det, da det er ham der ligger og trøster mig når jeg skriger af smerte om natten, ringer til vagtlægen og hjælper med at forklare lægerne hvad jeg er blevet tjekket for førhen. Det fylder meget i min hverdag, for jeg ved aldrig hvornår smerterne kommer.

Hvad skal jeg gøre?? :'(
Mit sidste forsøg er nu at spørge her på netdoktor, for jeg har ikke lyst til at blive afvist af læger én gang til...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder meget underligt at du ikke har fået svar på dine undersøgelser...??
    Det kunne godt lyde som galdesten. Jeg har det selv (har fantom-anfald da blæren er fjernet ved operation).
    Du skal gå til din læge igen, og forklare ham at der skal komme en løsning på dette her. Du skal have at vide om da har galdesten el. andre former for sten, så du kan få fjernet blæren (evt.) og så du kan få noget smertestillende! Læger må sgu ikke ignorere dine smerter!
    Hvis det er galdesten, kan di meget vel risikere at smertene aldrig går helt væk, men så kan man i det mindste få sat finger på at det ikke er mere alvorligt end dét! Og så kan du få medicin mod smerter, så din hverdag kan fungere igen!
    Jeg hår det på samme måde som dig! Det er ikke til at leve med!!
  • Indstillinger
    Hejsa

    Det lyder ikke godt når der er feber med i det, jeg lider også under galdesten til tider, men er på en kur nu med Pbermyntete, resium og Active Liver piller. Og har skåret alt fedt og sukker fra, for helt ærligt så kunne jeg godt tabe mmig nogle kilo, min krop kan ikke tåle jeg er kraftig mere, så nu er det nu. Det med feber fik jeg af vide så sent som hos min læge igår, jeg fortalte jeg havde små anfald igen, og gjorde nu sådan og sådan, hvor hun herefter siger, at jeg skal passe på med gulsot og feber, for så skal jeg akut afsted go oprereres, da en eller flere sten har sat sig fast derinde. Så jeg kan slet ikke forstå de tager og sender dig hjem.
    Håber du har fået nogle svar, da det var i 2009 du har skrevet dette indlæg.
    Hilsner fra Henriette
Log in eller Registrér for at kommentere.