Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

sex problemer

Redigeret 15 september, 2009, 12:29 i Kvindelige sexproblemer
Hej allesammen
jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig.

Jeg er en pige på 16, og jeg har nogle problemer,
Det første er at jeg ikke kan få orgasme, jeg har været sammen med forskillige fyrer men der er ingen der har givet mig en i nu, ingen gang ved oralsex, jeg kan heller ikke selv give mig en. hvad kan gruden være til det? er der bare nogle mennesker som ikke kan få det? eller hvad?.

Mit andet problerm er at næsten hver gange jeg har sex, revner mig fisse, og det gør rigtig ondt. Hvad kan grunden være til det?

jeg håber der er noge der kan hjælpe mig?

Hilsen den forvirret pige..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har været sammen med flere forskellige fyre. Har nogen af dem været kærester som du har haft noget andet tilfældes med?

    Meget ofte handler det at få orgasme også om nærhed og tillid, så måske du er den type, der har brug for lidt tryghed i den forbindelse? Det er helt normalt.

    Du skriver - muligvis en trykfejl: "revner mig fisse" - ??? Jeg forstår ikke, hvad du egentlig ville skrive? Jeg går da ikke ud fra, at du revner som ved en fødsel og blodet således fosser ud??

    Men prøv at beskrive din situation lidt nærmere, så måske der er nogen, som kan komme med nogle forslag og ideer til dig.
  • Indstillinger
    Jeg er 28 år og har først fået orgasme for 6 mdr siden, så du må ikke give op.

    Men det er vigtigt at du er sammen med en hvor du slapper helt af og ikke bekymre dig om alt muligt andet.
Log in eller Registrér for at kommentere.