Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Dreng 13 år: Det gør virkelig ondt når jeg tisser.

Hej alle sammen. Jeg skriver her fordi jeg har fået en "underligt" problem her i den sidste uges tid. Det gør virkelig ondt når jeg tisser der kommer også nogle gange blød ud. Efter jeg har tisser bliver smerten ligesom ved i en times tid efter. Jeg tør ikke helt at gå til mine forældre fordi jeg syntes det er lidt pinligt.

Jeg håber i vil hjælpe mig. Tusind tak.


Søren

13 år.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Søren

    Jeg anbefaler at du kontakter din læge, andet er der ikke at sige til det. Symptomerne, som du har, tyder måske på at du har en kønssygdom? Fx at det føles som om man tisser barberblade?

    Anyway kontakt din læge - altid en god idé :)
  • Indstillinger
    Hey hey ..
    Det kunne godt tyde på at du har en slem blærerbetændelse...
    Kontakt din læge ..
  • Indstillinger
    Hej Søren,

    Du er 13 år gammel! Det er slet, slet ikke rimeligt, at du skal gå med sådan noget alene.

    Hvorfor er det pinligt at sige det til dine forældre????

    Har du nogle meget, meget mærkelige forældre???

    Er det også pinligt at sige det, hvis du har ondt i halsen??

    Du skal vide at ALLE dele af din krop er lige naturlige - og det er altså ikke mere pinligt at have problemer med at tisse end at have problemer med at synke mad.

    Du skal da heller ikke gå helt alene til læge - sig det til dine forældre; jeg er helt sikker på, de vil hjælpe dig - og jeg er også ret sikker på, at de IKKE vil finde det pinligt.

    Hvis du senere i livet får problemer med ting på og i din krop, som du af en eller anden grund synes er pinlig, så bid det pjat i dig og gå til læge - din læge har garanteret set det hele før, og vil ikke opfatte det pinligt - ligegyldigt hvad.
Log in eller Registrér for at kommentere.