Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i armen.

Redigeret 21 maj, 2009, 18:31 i Håndskader og musearm
Jeg er en pige på 17 år der i snart 1 1/2 år har haft voldsomme smerter i min venstre arm. Det hele startede med at jeg skulle ind i et skab, et helt almindeligt træskab, hvor der lå noget af mit tøj inde. Da jeg så skal lukke skabet rammer det min albue og giver mig et ordentlig stød.
Lige siden har jeg haft ondt i min albue håndledet og de to miderste fingre.

Jeg har været til 7 forskellige læger, og til røngten og ingen af dem tror på at man kan komme tilskade på den måde. Jeg avr til fyseterpøv for at se om det kunne hjælpe, men tværtimod gjorde det, det bare meget værre og mere smertefuldt for mig.

Jeg har taget mange smertestillende piller og har endda også fået smertestillede af lægen som var ekstra kraftige.
Men ingenting har hjulpet mig. Er der nogle af jer der måske har en ide til hvad der er galt med min arm, eller nogle ideer om hvad jeg kan gøre.

Jeg kan ikke skrive eller noget mere uden jeg får alt for mange smerter i armen.

Håber der måske er nogle af jer der kan hjælpe mig med at løse mit problem.

Knus fra Milla

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Milla
    Jeg synes at du skal bede din læge om at få din arm undersøgt grundigt, når han giver dig smertestillende piller, er det vel fordi han tror på dig, når du siger at du har ondt i den.
    Kærlig hilsen Ole
Log in eller Registrér for at kommentere.