Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

skriv kun hvis du kender til alli

Redigeret 11 februar, 2015, 17:22 i Åben debat om overvægt
Hej.

Har du prøvet de nye alli piller. hvordan er de???


GIDER IKKE HØRE FRA ALLE DER IKKE KENDER DEM::::TAK::::
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    de er bare super gode....prøv dem....
  • Indstillinger
    vil du ikk skrive lidt mere om hvordan de har været for dig. hvor længe du har taget dem, hvor med du har tabt.. gør du meget selv
  • Indstillinger
    Nu vil du jo kun høre fra folk der har pesonlige erfaringer. Jeg tillader mig alligevel at besvare dit indlæg.Men efter som produktet kun har været på markedet i omkring 14 dage må erfaringerne også være derefter.
    Jeg vil foreslå dig, at du læser om de medicinske undersøgelser der er foretaget.
    Mit personlige råd til dig er flg: Indtag af kalorier og forbænding hænger sammen med et vellykket vægttab.
    Kostomlægning er kodeordet. Læs også om dette på ex hjerteforeningens hjemmeside, Weight Watchers hjemmeside, sundhedsstyrelsens hjemmeside ect.
    Held og lykke.
    Venligst Sanne 65
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har brugt Alli siden de kom i håndkøb. Jeg har tabt 3,4 kg på 1 md og 1 uge.
    Jeg træner 2 gange om ugen og spiser sundere end tidligere og mindre portioner. Men jeg kan ikke sige at jeg ikke har haft hygge aftener og været ude at spise, drikke og snolde :)
    Den eneste bivirkning jeg har haft er:
    Jeg spiste MC Donalds mad 1 gang og jeg kan love dig for at jeg ikke har rørt det siden. Man får simpelthen den vildeste recerrøv! Det tænkte jeg ikke lige på.
    Så, så længe du holder dig til fornuftig mad og rør dig en smule så vil det gå den rigtige vej. Det bilver dog sværerere og sværere at tabe sig jo længere tid der går uden øget træning - så jeg skal også sætte dette op.
  • Indstillinger
    hej det er super gode, jeg har været på dem en ca en uge også længe man følger det der står der i man skal så for man ikke kun et vægttab men også mere energi og det er en gode måde at få startet ens vægttab på :) jeg tager en til frokost og aftensmad for morgen mad er der næsten intet fedt i :)


    men kankun anbefale den .... prøv dem
  • Indstillinger
    har prøvt dem, men fik desværre nældefeber, så stoppede igen efter 1 uge :-(
  • Indstillinger
    Alli virker ikke som en slankepille i sig selv... Den giver kun ekstra vægttab forstået på den måde, at hvis du taber 4kg "selv" så giver Alli dig et ekstra vægttab på 1kg...
    Alli binder noget af det fedt du indtager, så kroppen ikke optager det og det bliver udskilt når du er på toilettet.. Hvis man fortsætter med at spise fed mad, når man er på Alli, vil man få fedt-diarre og tro mig det er virkelig ubehageligt...
    Så Alli kan bruges til at kickstarte et vægttab, hvis man i forvejen har ændret sin kost og dyrker motion. Man kan ikke bare tage den og tabe sig.. Det er ikke en mirakelpille !

    /Britt
  • Indstillinger
    Hejsa.!

    Jeg har været bruger af Alli, siden starten af Juni 09, og jeg var på vægten i onsdags og har i alt tabt 7 kg. Jeg skulle gerne tabe 7 mere, men har ikke tænkt mig at fortsætte med Alli, hele vejen.

    Jeg er super tilfreds med pillen, og som tidligere nævnt vil der være bivirkninger, men i mit tilfælde har det kun vist sig ved massivt fedt indtag, såsom mc donalds, så det skal man være forberedt på.. I forbindelse med køb af pillen, følger der også en guide hvori der står hvor meget fedt og hvor mange kcal man må indtage pr. måltid, og i mit tilfælde er det 17 g fedt pr. måltid, hvilket jo seriøst bliver overskredet efter en mellem big mac menu med cola og mayo.. ;-)

    Men jeg kan i hvert fald anbefale den, men mener ikke det er for alle, og man er samtidig også nød til at holde sig indenfor de grænser man har....

    Cathrine
  • Indstillinger
    hej jeg har været på alli pillen men stoppede igen da der kom fødselsdage og fester lige efter hinanden jeg er ikke kommet i gang igen for er lidt i tvivl om jeg skal prøve igen, da jeg har læst at der er nogen i USA der har fået leverskader af at bruge den
  • Indstillinger
    Alli/Xenical er fedmeindustriens mest tåbelie påfund, - og det siger ikke så lidt.
    KUN hvis man fortsat spiser masser af fedt har de kostbare piller nogen effekt.
    Gør man det, er belønningen olieprutter i trussen, altsammen for knap en tudse om måneden.
    Og de virker naturligvis slet ikke mod overfodring med kulhydrater fra f.eks. sukker, sodavand, kager, pasta, ris, osv.
    Der er altså stadigvæk ingen magi i fedme eller fedtab på trods af at en beskidt milliardindustri postulerer det modsatte mod bedre vidende.
    Hertil kommer så den oplagte risiko for fejlernæring, fejlabsorbtion og for ringe optag af bl. a. fedtopløselige vitaminer.
    Drop det pjat og tag et ansvar for egne valg og egen livsstil.
    Det er nemlig præcis det som det handler.
    Desværre sælger alt, som appelerer til den overvægtige eller fedes selvbedrag i fedmeproblematikken som is på en varm sommerdag, så der er ingen tegn på at fedmepidemien skulle bremse blot den mindste smule op.
Log in eller Registrér for at kommentere.