Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Laila Costing

Redigeret 23 december, 2009, 15:12 i Bumser
Hej alle..
Hvad er holdningen til Laila Costing? Hvem har erfaring med dette foretagende? Sætter stor pris på tilbagemelding..
Mange hilsner
Caroline

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hun kunne desværre ikke hjælpe mig.! Efter mange penge og år ser huden stadig forfærdelig ud..
    Kh.
  • Indstillinger
    Hun har hjulpet mig helt utroligt meget!
    Efter lange behandlingsforløb hos forskellige hudlæger, alverdens piller, cremer, medicin, laserbehandling osv. som alt sammen gjorde det hele værre var jeg så heldig at en veninde fortalte mig om Laila Costing. Hendes behandling tager laaang tid og det virker ikke hvis man giver op og hvis man ikke følger hendes vejledning. Er ærgelig over at høre, at nogen har haft dårlige erfaringer med hende, kender rigtigt mange (alle dem jeg har "sendt" ned til hende) som har fået helt normal hud efter flere år med meget svær acne. Det lyder underligt?
    Mit forløb er langt og indviklet, men jeg kan varmt anbefale Laila, hun er efter min mening den bedste i landet, og jeg har virkelig prøvet ALT! Man skal bare ikke tro at det går væk fra den ene dag til den anden, det tager tid, alt afhængig af hvor slemt det er og hvad man præcis "fejler". Jeg har i hvert fald MEGET dårlig erfaring med medicinsk behandling, hudlæger, laser og ISÆR kosmetologer. Håber du kan bruge mit svar.
    Om ikke andet kan du jo bare tage ned og tale med hende :)
  • Indstillinger
    jeg vil slet ikke anbefale laila costing,hun bilder naive desperate folk med at hun giver dem en pæn hud på blot 3 behandlinger af serum.Jeg har været hos hende i ca. 1½ år efter jeg fandt ud af at hun bar var efter mine penge og ikke efter at hjælpe.første gang jeg mødte hende lovede hun mig en pæn hud på kun 3 behandlinger af serum,det hjalp efter endt behandling men det holdt kun i ca 14 dage så slåede jeg ud igen.Det er lige som at tage til en en kosmetolog og får frugtsyrebehandlinger hvor huden blir pæn men blusser ud igen efter 2-3 uger efter det handling det er det samme som laila costing hun bruger bar serum som skaller af efter nogle dage,huden blir glat men det hjælper ikke mod akne,akne vil altid være der.men efter endt serum sagde hun at det tager tid og vil give mig flere behandlinger af serum hvor jeg kom hos hende hver måned og rensede min hud som en enhver kosmetolog.efter nogle måneder var min hud stadig det samme så fandt hun på et andet problem at hun skulle fjerne blodkarene som jeg fik efter akne,bar for at skubbe problemer væk fordi hun lovede mig en pæn hud men fik det ikke.hun behandlede mine blodkar 8 gange hvor jeg sku af med 1000 kr pr behandling jeg betalte 8000kr på lortebehandlinger som ikke virkede,jeg havde stadig det røde ar,og man kan få bedre resultater ved at tage 6 hudslibningkur på 3000 kr hos en kosmetolog.nå men så fandt hun på et andet problem fordi hun ikke kunne redde min hud,hun sagde at jeg plukkede hår i ansigtet som forvirrede min hud og anbefale mig at fjerne hår med laser hos hende, igen vil hun tjene penge på mig,jeg var skeptis for jeg har aldrig hørt at hvis man plukker hår så få man akne,der gik det op for mig at hun røvrendte mig og vil bar tjene penge på mig,jeg opgav hende jeg ved ikke hvor mange penge jeg brugte på hende uden resultater jeg fik stadig det samme hud.nu tager jeg til en kosmetolog en gang imellem og får renset huden og tage en hudslibning engang i mellem det hjælper mod akne,ar og røde mærker det har i hvertfald hjulpet lidt end hos laila costing som er spild af penge.jeg bruger darmalogica til akne det hjælper lidt det holder akne nede og bruger maske og exfolient 2 gange om ugen det hjælper rigtig meget,det holder bumserne nede,prudukterne er dyre men det er det værd,ingen kosmetolog kan fjerne akne men det kan holde det nede ved at tage behandlinger en gang imellem.så det eneste som kan fjerne akne er ruaccutan piller men desværre er der mange bivirkninger har prøvet det men stoppede p.g.a af mange bivirkninger.
  • Indstillinger
    Jeg har været kunde hos Laila et nogle år nu. Det startede med at jeg havde dyb akne på kinderne - ligesom et lilla eller gråt område på hver kind fordi aknen var dyb (men ikke slemt nok til at berretige Roaccutan). Aknen gjorde mig virkelig ked af det og jeg kunne bare ikke komme af med den. Indtil jeg fandt Laila. Efter en dybdegående samtale hvor Laila sagde at jeg skulle huske at være tålmodig fik jeg en dermapeel behandling. Jeg skallede frygteligt i ca. en uge, men min hud blev meget bedre. I tiden efter dermapeel fik jeg engang imellem nogle store bumser og så var det bare at ringe til Laila. Der ligger lag på lag af urenheder som skal op til overfladen - har Laila forklaret mig - og jeg kan se at hun fik ret. Langsomt men sikkert fik jeg ryddet ud i lagene. I alt fik jeg to dermapeel behandlinger med cirka et års mellemrum og en mini-dermapeel ca. 1.5 år efter. Laila har aldrig påduttet mig produkter, men når jeg har spurgt har hun givet mig sin mening og sit råd til hvad hun synes er bedst. Lailas holdning til hudpleje er at vi propper os alt for meget produkter som vi ikke behøver. Det er bedre hvis vi holder os til helt grundlæggende, rene produkter som ikke indholder parfume m.m. Det jeg har brugt af penge hos Laila er INGENTING i forhold til hvor meget jeg har brugt på diverse kendte mærker og som slet ikke har hjulpet mig, men bare givet mig et falskt håb. Jeg har så godt som ingen akne problemer mere og hvis jeg har en bums jeg ikke kan klare selv (ca. en gang i kvartalet eller sjældnere) så tar Laila sig kærligt af den (det gør nas, men hold da op hvor hun har taget på det!). Jeg har ALRDIG følt at Laila tog overpris eller lignende - tværdimod! Hendes priser er rimelige og det har været det hele værd for mig. Jeg har engang fået laserbehandling hos et par andre kosmetologer og det var to skridt tilbage for jeg fik rigtig dybe bumser som skyldtes nedgroede hår. Det måtte Laila hjælpe mig med igen og det tog sin tid, men nu er min hud rettet op. Det vil være min påstand at de fleste kosmetologer kun har en brøkdel af den viden som Laila har. For Laila er det et kald. Derudover er hun en skæg dame så der er en helt bramfri og humoristisk atmosfære hos hende. Det synd hvis der er nogle der ikke føler det har hjulpet, men jeg har virkelig en oplevelse af at Laila er dedikeret og jeg er meget taknemlig for at jeg længere har akne.
  • Indstillinger
    Der skal selvfølgelig stå "jeg er meget taknemlig for at jeg IKKE længere har akne" i den sidste sætning :)
  • Indstillinger
    Hej,
    Hvor lang tid tog det før du kunne se resultater? Var det allerede efter første Dermapeel behandling? Hvordan var dit forløb bagefter Dermapeel nr. 1 behandling? Jeg er meget nysgerig :)
Log in eller Registrér for at kommentere.