Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Selvhealing af knæ

Redigeret 8 oktober, 2009, 15:51 i Alternativ behandling
Hej Netdoktor medlem

Har haft et meget dårligt knæ i tre uger nu. Kontaktede læge, vagtlæge, skadestue, som tidligst kunne undersøge knæet efter minimum fem dage! Med så stærke smerter - når jeg vandrede rundt og overnikøbet med støttebind (har jo arbejde at skal passe) - ja så tog jeg sagen i egen hånd. Har altid troet på ens egen evne til at helbrede sig selv, så da jeg gik i seng samme aften, ja da forestillede jeg mig at helbredende lys pulsede ned igennem benet og knæet. Jeg faldt i søvn under denne proces og drømte den samme nat, at jeg blev lagt på et operationsbord, hvor der blev sat elektroder fast forskellige steder på min hud. Samtidigt blev jeg vaccineret for et eller andet og undersøgt på kryds og tværs. I drømmen følte jeg en rimleig stærk smerte ved vaccinationen og da jeg vågnede næste morgen, ja så var smerterne i knæet væk...??? Nu er der gået en uge og jeg er stadigt smertefri, samt hævelsen er forsvundet fra mit knæ...DET er næsten et mirakel, men så igen. Jeg tror på at vi er istand til meget mere end forskning overhovedet er i stand til at bevise endnu.

Du kan jo prøve selv, det eneste der kræves, er at du tror på det.

Med venlig hilsen
HrNielsen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Fantastisk beretning, tak for den. Det skal jeg forsøge, jeg er tilhænger af at forsøge alt, som ikke kan skade. Helt sikkert er det, at tankens kraft er stor - er det guddommeligt ? Det samme som, at man skal tænke positivt, for det, man udtrykker ønske om, sker (man beder om det). Og negative tanker er skadelige.
  • Indstillinger
    Se under "Alternativ Behandling" og under "Ældre", hvor jeg har beskrevet "kolloidt sølv", fra læge Carsten Vagn Hansens hjemmeside dsgnet.dk.
    Når en læge tror på det, tør jeg også gøre det.
    Og hvorfor har ingen fået øjnene op for et middel med så mirakuløs virkning på næsten alt.
  • Indstillinger
    Tankens kraft er muligvis stor, men en god portion fantasi og naiv godtroenhed hjælper.

    PS:

    Man kan naturligvis IKKE helbrede sygdomme, der ikke ville være gået i orden af sig selv ved såkaldt "TANKENS KRAFT"!
Log in eller Registrér for at kommentere.