Hudforandringer.
Jeg er begyndt at se en forskel i min hud, efter de sidste par måneder.
Jeg har fået en helt vild tør,nupret,bumset,og jeg vil ikke sige rynket men underlig hud, med store bumseligende knupper i hovedbunden. Jeg har skiftet min eltroxin ud med euthyrox for 6 uger siden.
Er der andre som har mærket nogle hudforandringer, evt efter skift til euthyrox?
med venlig hilsen Freemann.
Jeg har fået en helt vild tør,nupret,bumset,og jeg vil ikke sige rynket men underlig hud, med store bumseligende knupper i hovedbunden. Jeg har skiftet min eltroxin ud med euthyrox for 6 uger siden.
Er der andre som har mærket nogle hudforandringer, evt efter skift til euthyrox?
med venlig hilsen Freemann.
Kommentarer
Har fået eltroxin i ca 20 år helt uden problemer og bivirkninger. De nye eltroxin har jeg fået i ca 2½ mdr med de ovenstående problemer til følge. Min læge afviser at det kan være de nye eltroxiners skyld. Han siger det er præcist de samme piller. Jamen hallo lille doktor, hvorfor er de så dobbelt så store? Det er bestemt ikke de samme piller.
Jeg får svar på mine blodprøver imorgen, spændt på om tallene har forandret sig. De har ellers ligget stabilt i ca 5 år på 200 mikrogr om dagen.
Har lige fået Erytrox ind ad døren, dem starter jeg op på når jeg har mine nye tal.
Mejse