Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Udsættelse af menstruation

Redigeret 28 juni, 2009, 16:58 i Åben debat for kvinder
Min kæreste og jeg skal på charterferie næste md. Hvis min menstruation kommer til tiden næste md., er den overstået, når vi skal afsted - for jeg vil bare IKKE have menstruation på min charterferie!! Jeg tager ikke p-piller til hverdag, men tænker alligevel over, om jeg skal starte med dem i dag (har fået mens. i dag) og så blive ved til vi er hjemme fra ferien, for at være HELT sikker på, jeg ikke har det, når vi er afsted.
Ved at jeg ikke tager p-piller, og ikke har gjort det nogle år, tænker jeg på om jeg kan udsætte den ved blot lige at starte nu og så bare blive ved?
Jeg har for år tilbage, da jeg tog p-piller dagligt, udsat den engang, jeg skulle på skiferie, og det forløb ganske fint.
Men altså; tror I eller ved I om det kan lade sig gøre at udsætte den med p-piller når jeg normalt ikke tager dem.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kan godt udsætte den ved at tage p piller men ved ikke om lægen giver p piller bare for at udsætte den også når det bare drejer sig en gang men forstår godt hvor irreterende det må være når du skal på ferie. Mit råd er at ringe til din læge og spørg ham eller hende
    God ferie
Log in eller Registrér for at kommentere.