Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svamp i skridtet

Redigeret 9 december, 2010, 17:40 i Mænds sygdomme
Hej, jeg har før været herinde og fik fortalt at jeg måske har svamp i skridtet.
Kan evt. sætte et billede ind hvis det er muligt, me i bund og ligner det næste bare død hud, helt hvidt. Har det lige ved "strengen" og lidt ve siden af.
De sidder alle tæt på penis hovedet.
Har aldrig haft sex
Så mit spørgsmål er hvordan jeg får svamp væk, helst uden at gå til lægen.
Og smitter det ved sex?
Kan jeg på nogen måde tjekke om det er svamp?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Husk at dette er debatforum for almindelige folk - altså IKKE fagfolk.

    Hvorfor i alverden vil du ikke gå til læge? Der vil du med stor sandsynlighed med det samme få en diagnose og med det samme kunne få noget, der kan afhjælpe dine problemer.

    Jeg gætter på den sædvanlige forklaring: Det er pinligt!!!

    Hvorfor er der visse dele af den menneskelige krop, der er pinlige???

    Lægen har med 100% garanti set det før og vil ikke betragte dit besøg spor anderledes end hvis du kommer med en halsbetændelse.

    Hold nu op med det pjat - hold op med at gå og lide, fordi man bilder sig ind at noget er mere pinligt end andet.
  • Indstillinger
    Hey

    Jeg har haft svamp MANGE gange. Du skal bare gå til lægen - han kigger på elendigheden i halvandet sekund - og så er den, øh, skid slået.

    Der er intet smertefuldt, intet penis-penetrerende og intet pinligt ved det. Man kan få det af at gå i vade badebukser.

    God vind:)
  • Indstillinger
    kan man kurere svamp i skridtet ved at vaske den grundigt hele tiden?
  • Indstillinger
    Nej, tvært i mod - det vil nok forværre det. Gå dog til læge og få noget effektivt.
  • Indstillinger
    jeg gik til læger der fik jeg noget salver at smøre det i svampen er væk men man skal passe på ikke at spise søder sager
  • Indstillinger
    hej..

    Hvis det er lige over strengen/ under glansen, kan det være det bare er ''nakkeost'' :) der skal bare vaskes hver gang man er i bad :) Nakkeost er ikke noget ualmindeligt, skam helt normalt, men, det skal bare vaskes væk :D
  • Indstillinger
    svamp kan godt smitte ved sex . hvis du er bange for at gå til lægen kan det være du kan nøjes med at tale med ham i telefonen. ring dertil kl 8 til 9 og fortæl det. og fortæl du er bange for han ser på dig. og han sender en recept til dit apotek.
Log in eller Registrér for at kommentere.