Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hævede mandler eller lymfekirtler?

Hej.

Det startede med at jeg fik halsbetændelse som jeg fik noget penicillin for og det gik også væk, lidt tid efter fik jeg igen ondt i halsen, men der fik jeg noget medicin som hed zyx fordi det det bare sådan nogle andre hvide belægninger som sku gå væk af sig selv & det har det også gjort, men nu et par dage efter er den gal igen, jeg er helt rød i halsen og føler at mine mandler eller lymfekirtler på halsen er hævede, men det gør egentlig slet ikke ondt når jeg synker? - hvad kan det skyldes?

har også længet døjet med en pivelyd i øret, ved ikke om det kan have nogen sammenhæng!

Mvh brandin.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har haft tinnitus i især venstre øre i lang tid. Jeg begyndte så at få nogle mærkelige ansigts"smerter" i form af at det stikkede/summede i min kind og ved min tinning. Jeg har nu siden fået udskiftet mine gamle sølvplumper hos tandlæge og skal have rodbehandlet 1 tand i undermunden. Men min venstre mandel og en kirtel under kæben i venstre kirtel hæver en del. Min tandlæge påstår at hævninger skyldes at min tand skal rodbehandles. Prøv at kontakt din tandlæge. Når jeg f.eks. har ondt i tanden bliver min tinnitus kraftigere.
Log in eller Registrér for at kommentere.