Er det kramper?
Jeg er 32 år og kvinde. Jeg oplever ofte noget som måske er kramper. Jeg har for lavt stofskifte og har haft det i ca. 6 år - før det var det for højt.
Jeg får et par gange hver dag nogle underlige smerter hen over brystet, det øverste af ryggen og ned i armene. Det gør afsindig ondt, varer op til 10 minutter, kommer både i venstre og højre side. Jeg bliver ikke "lammet" men kan ikke bruge mine arme mens det står på.
Nogen der ved om det har noget med mit stofskifte at gøre?
Jeg får et par gange hver dag nogle underlige smerter hen over brystet, det øverste af ryggen og ned i armene. Det gør afsindig ondt, varer op til 10 minutter, kommer både i venstre og højre side. Jeg bliver ikke "lammet" men kan ikke bruge mine arme mens det står på.
Nogen der ved om det har noget med mit stofskifte at gøre?
Kommentarer
Jeg er helt sikker på, at det skyldes et ikke velreguleret stofskifte.
Jeg har selv oplevet det mange gange. Først snører halsen sig sammen og pludselig kommer der kramper i hjertet. Jeg har oplevet, at det kommer helt "umotiveret" da jeg var på arbejde, og mange gange tog det 1/2 time førend det helt fortog sig. Jeg har ikke været bange - men det er meget ubehageligt mens det stod på.
Kærlig hilsen Anemonen
tak for dit svar. Mine kramper kommer også bare lige pludselig - kan i hvert fald ikke selv se et mønster.
Fik taget blodprøver igår og det bliver da lidt spændende at se om jeg får en forkert dosis. Jeg har også taget på, har muskelsmerter osv.