Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hænder, Fødder & brystkasse sover!??

Redigeret 7 august, 2011, 00:13 i Sjældne sygdomme
Jeg har de sidste 2-3 uger været ramt af det mest underlige jeg til dato har prøvet.
Hænder, Fødder & brystkasse sover.. og jeg har ingen føgelse af hvad jeg rører ved og havde til sidst problemer med at gå da jeg ikke kunne mærke gulvet under mine fødder.
Jeg vil skynde mig at sige at det er blevet bedre og efterhånden kun er mine hænder der sover og er stive..
Har været ved lægen og få taget blodprøver mm.. og udover for højt kolesterol tal kan de intet finde..

Mit spørgsmål er om der skulle være andre herinde der har oplevet noget lignende??

[-BlAsTriX-]

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Mærkeligt. Min datter har netop fået det samme og har været på skadestuen. De kan intet finde.
    Har du fået et bedre svar?

    v.h.
  • Indstillinger
    Hej har du tjekket om du mangler D-vitamin? Når man mangler D-vitamin så kan det faktisk godt summe i hænderne eller andre steder i kroppen og derefter blive følelsesløs.
  • Indstillinger
    Sovende hænder og fødder kan ses ved kviksølvforgiftning / tungmetalforgiftning.

    Mangel på D-vitamin kan være en følge af blyforgiftning, som er temmelig almindelig hos neurologiske patienter, hvis de ellers testes på korrekt vis.

    Læs venligst mere på dette link: www.tungmetal.dk
  • Indstillinger
    Hej alle interesserede

    Jeg synes, at symptomerne kunne ligne B12-vitaminmangel.

    Under alle omstændigheder håber jeg, at Blastrix har fundet årsagen til problemet og har det godt nu, hvor der er gået ca. halvandet år efter, at spørgsmålet blev stillet.

    Men hvor ville jeg ønske, at folk ville vende tilbage og fortælle, hvordan det siden er gået og fortælle, hvad problemet skyldtes, og hvad der blev gjort ved det. Jeg tror, at de på den måde kunne hjælpe mange med lignende problemer.

    Måske tænkte Blastrix i dette tilfælde, at der ikke var interesse for problemet, siden det tog så lang tid, før nogen reagerede.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Det viste sig at være MS ( Sclerose )

    BlastriX
Log in eller Registrér for at kommentere.