Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stadig ikke tabt mig 1 år efter fødsels!!!!

Hej jeg skriver, da jeg har en dreng der lige er fyldt 1 år. Under min graviditet tog jeg 9,5 kg på. Før jeg blev gravid vejede jeg ca. 60 kg og inden da havde jeg taget 2-3 kg på pga en hormonkur i forbindelse med en reagensglasbehandling. Men mit problem er, at nu 1 år efter fødslen er jeg stadig ikke kommet af med de sidste kilo. Jeg vejer ca 63 kg og er 165 cm, så det er jo normalvægt, men jeg vil meget gerne ned på min tidlige vægt da mit tøj strammer en smule og jeg ikke har det godt med mig selv!!
Jeg spiser sundt og ikke for meget, nogle gange når jeg dog ikke rigtgt at spise mellemmåltider, men jeg passer meget på med, at få for meget brød, pasta og kartoffler. Men der sker absolut intet! Jeg tror den har stået stille på 63 kg siden han var 1 mdr og jeg er ved at være så frustreret nu!!! Er der nogen der kan hjælpe mig og har nogle gode råd eller ideer eller erfaringe?
Jeg er ude at gå ture hver dag og træner mave, ryg og arme hver dag.
På forhånd tak!
mvh Katrine

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er ikke nogen god ide at stræbe efter undervægt, når man samtidig har et lille barn, der kræver mange kræfter og energi.

    Jeg tror ikke, du kan finde støtte hos fagligt kompente personer, så nyd i stedet, at du jo er slank og pæn, men måske har fået en lidt mere moden krop, hvilket er et sundhedstegn - der sker altså ændringer i kroppen efter en fødsel, hvilket er fuldstændig normalt.
Log in eller Registrér for at kommentere.