Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har jeg aborteret??

Redigeret 14 maj, 2009, 07:45 i Åben debat om abort
Jeg er gået snart 3 uger over tiden, og var ved lægen for en uge siden for at blive undersøgt... Hun tog en test, som hun ikke rigtigt kunne fortælle mig hvad sagde, for hun synes hun kunne skimte noget, men var ikke sikker... Jeg fik så taget en gynækulog undersøgelse for at se om der kunne være andet galt.. Har nemlig haft smerter i maven... Hun bad mig om at komme igen efter en uge, og hvis jeg fik stærkere smerter skulle jeg ringe til vagtlægen da det kunne være tegn på graviditet udenfor livmoderen...

Jeg fik ondt som jeg plejede og nogle dage fik jeg det mere skidt end andre, med kvalme osv, men jeg synes alligevel ikke det var nok til at tage til vagtlægen...

I dag da jeg gik på toilettet blødte jeg pludselig helt vildt, det føltes som om jeg tissede, men det var rent blod... Kiggede i toilettet bagefter hvor jeg så en lille pose agtig ting på 5-6 cm... Jeg har nu stærke smerter i underlivet, men er i tvivl om det har været en spontan abort eller om det bare er normalt...?? Lægen kan jeg først komme til at tale med i morgen tidligt, lidt træls, da jeg gerne vil have svar nu...

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg har haft det som dig, jeg fik dog besvaret mit spørgsmål, og jeg var gravid, men i 7 uge, fik jeg smerter kvalme, og begyndte at bløde, det var ikke en kraftig blødning, men den var der. lægerne mente at min baby nok stadig havde det godt, men at jeg lige skulle ligge derhjemme weekenden over, og slappe af.
    men dagen efter lå der en klump på ca 3 cm, i toilettet. og dagen efter kom jeg til scanning, og jeg fik afvide at jeg havde mistet. så kraftig blødning, og klumper er ikke godt, men du kan være en af de heldige ?
Log in eller Registrér for at kommentere.