Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

HJÆLP!. sæd på kondomet.

Redigeret 3 maj, 2009, 12:41 i Prævention
hej allesammen. jeg havde samleje med min kæreste her for et par timer siden men da jeg tog mit kondom på var der noget sæd der kom på kondomet altså det der kommer ud før man får udløsning. da jeg så det, tørte jeg det bare af og begyndte samlejet men da jeg tænkte for meget over det stoppede jeg samlejet næsten lige efter jeg havde puttet den ind. vil gerne vide om hun ka blive gravid af det. jeg spurgte en af mine ældre venner men han sagde at det ik burde ske noget da det bare er lidt væske der kommer ud men er lidt usikker. jeg ved ik om kondomet havde sæddræbene cream. det kondom jeg brugte var world's best kontakt cream-special.

Kommentarer

• Den der ældre ven du har, lader ikke til at være specielt vidende. Jo, der kan sagtens - og endda med stor sandsynlighed være sædcæller i den væske.

Det er bl.a derfor at afbrudt samleje ofte har medført graviditet, da manden ikke nødvendigvis kan mærke den væske.

Men - du tørrede det af, og nej, det er ikke helt godt nok, men et stykke hen ad vejen, tror jeg ikke, du skal forvente den store ulykke. Forhåbentligt fik du tørret det grundigt nok af.

Det er dog kun mit gæt - I kan også have været møghamrende uheldige.

Ja, du spørger - og jeg er ked af at jeg ikke kan give dig garantier, men jeg tror ikke sandsynligheden er særlig stor.
    Pøj, pøj
Log in eller Registrér for at kommentere.