Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

tisser skævt

Redigeret 4 maj, 2009, 07:23 i Åben debat for mænd
Jeg har i længere tid være meget påpasselig med at stå op når jeg skulle tisse fordi jeg ikke vidste hvor strålen vil ramme. Jeg havde også forhudsforsnævring, hvilket jeg troede lidt var årsagen til det, men efter at være blevet opereret for det tisser jeg stadigvæk skævt og det synes jeg bare ikke er specielt fedt, synes det tager lidt af min manddom væk, at jeg er nødt til hele tiden, at skal sidde ned og gemme mig på offentlige toiletter på et låst toilet af frygt for ikke at skulle strinte over det hele. nogen der ved hvad det kan skyldes og er der noget man kan gøre ved det?

Kommentarer

  • I første omgang synes jeg da, du skulle få undersøgt ved lægen, om den operation er lavet ordentligt, for det kan jeg da sagtens følge dig i.

    Men - når det er sagt, så har jeg altså ikke oplevet nogen mænd, der udelukkende rammer toilettet; der er altid dryppet på kanten af kummen, det løber ned udvendigt og på gulvet, så den kvinde du skal leve dit med - eller lever med - vil garanteret elske dig ekstra for det, hvis du helt konsekvent sætter dig. Så er der også fordelen ved den gennemgående diskussion i næsten et hvert parforhold om brættet nu er slået ned :-)

    For nyligt havde vi i en længere periode forskellige håndværkere i huset - hold da op for et svineri på toilettet. Min - i øvrigt yderst maskuline - mand sætter sig for det meste, og nej, det har jeg ikke opdraget ham til - det har han altid gjort.

    Og så indrømmer jeg, at det sikkert er en "mandeting" det der med at stå i en flok og tisse sammen. Det er sikkert også vældig mandigt - som kvinde har jeg svært ved at se den store "mandom" i det.
Log in eller Registrér for at kommentere.