Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

længslen gør ondt

Redigeret 21 september, 2009, 06:19 i Barnløse i behandling
Sidder lige nu og har lidt ondt af mig selv. Har endnu engang haft besøg af en af mine mange veninder, der har en sød lille unge...og sidder tilbage med den knugende fornemmelse i brystet: Gid det var mig!! Det er bare så hårdt når alle ens venner har børn og man er den eneste der skiller sig ud. Hver gang jeg holder en af de små pus i armene stikker det bare af smerte og længsel.
Har været i behandling i snart 2 år bl.a. ved insemination. Skal til efteråret igang med ivf. Orker bare næsten ikke mere...synes det er så hårdt og så besværligt.
Forleden stod jeg med en baby i armene, som i det store hele ikke er ønsket af sine forældre. Det gjorde så ondt og virkede så uretfærdigt. Havde bare lyst til at tage ham mmed hjem.
Er så lige nu der hvor jeg sidder og glor på adoptionssider på nettet og kigger på alle de søde børneansigter. Men så ser je lige de årelange ventelister, de 150.000 det koster osv. Hvorfor skal det være så svært???
Ved godt jeg er lidt ynkelig lige nu, men I kender nok alle følelsen, der ind imellem kommer over én. Eller hvad?
Skulle bare lige have min frustration ud.

Kommentarer

  • Indstillinger
    har du prøvet at få zoneterapi---jeg har hørt at det er en mulighed for at blive gravid ----det koster lidt men det var da en mulighed at prøve ---det skader ikke --og hjælper på mange ting ----du skal bare finde en som har sit zertifikat --
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg kan sagtens forstå hvad du mener om længslen og smerten i kroppen når man ønsker noget så meget.
    Så jeg synes absolut ikke du er ynkelig.
    Vi er selv igang med 3 forsøg ivf og jeg/vi håber så meget det lykkedes denne gang. Ellers ved jeg slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv.
    Det er en mega hård tid som er fyldt med så mange tanker så man kunne skrive en bog...
    Jeg prøver at tænke positivt hele tiden, det er det eneste råd jeg kan give dig.
    Held og lykke
  • Indstillinger
    Hejsa

    Kan sagtens forstå dig. Tænk positivt (selvom jeg ved det er svært) - det skal nok ske for dig en dag på den ene eller anden måde. Pøj pøj med det.
  • Indstillinger
    Hejsa der.

    Jeg kan virkelig godt forstå dig, Det gør så ondt at man bare vil skrige af alle, men man gør det jo ikke for det er ikke deres skyld at vi ikke har fået det barn vi drømmer om.,.
    Det verste jeg ved er når folk begynder på den der baby snak og man bare sidder og er helt uden for og ikke kan forkal hvorfor man er ved at tude hele tiden.
    Håber at det lykkes for dig..
Log in eller Registrér for at kommentere.