Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

krummerik operation

Redigeret 14 maj, 2009, 04:00 i Mænds sygdomme
hej. min penis krummede 90 grader opad,så samleje var næsten umuligt,blev opereret for det for 1,5 år siden.resultatet er blevet en lige penis, men men minus er ca 3 cm kortere og vågner 6-7 gange pr nat når der er rejsning på penis. så jeg fortryder operationen ,og vil fraråde andre at lade sig operere.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Min mand fik foretaget en sådan operation d. 27/ 3 - altså for godt fem uger siden.

    De første par uger havde han også smerter ved ufrivillig rejsning om natten og måtte ty til smertestillende medicin, men har ellers ikke haft problemer.

    2½ uge efter operation forsøgte vi forsigtigt med samleje, og det er korrekt at den er blevet lidt mindre, hvilket jeg nu ikke mærker, men det gør min mand da lidt. Den er nu heller ikke blevet helt lige, men absolut meget "bedre". Han fortæller også, at det er gået noget ud over følsomheden, men der er kommet en anden slags følelse, som i øvrigt for ham måske med tiden giver en dybere orgasme, men den skal behandles lidt anderledes, så vi øver os med forskellige stillinger og metoder.

    En god ven af os, har også fået foretaget dette indgreb for en del år siden, og han fortæller, at det er gået noget ud over følsomheden, men alternativet er jo i disse tilfælde, at man simpelt hen ikke vil være i stand til at gennemføre et samleje.

    Vi forventer faktisk i løbet af forholdsvis kort tid igen at have et yderst tilfredsstillende sexliv til glæde for begge parater.

    På den bagrund synes jeg bestemt, du skal gå til læge og prøve at få undersøgt hvorfor, du stadig har smerter, for det burde du ikke have.
  • Indstillinger
    hej tak for svaret .det kan godt værre kirugen havde en dårlig dag ,da han operede mig ,syntes ogse jeg har svært ved at få ordentlig rejsning og holde den og udløsningen er nærmest sivende.måske er der ødelagt nogle nerver.er glad på jeres vegne at det gik godt
  • Indstillinger
    Hej. Jeg har lige fået foretaget den samme operation her den 12 maj. Min bøjede 90 grader op i luften og efter operationen sagde lægen den nu næsten er lige. Jeg har lidt ondt og har fået smerte stillende medicin for det. Jeg håber at det bliver bedre for mig end det var før. Han lovede det i hvert fald
    Hilsen årgang 54
  • Indstillinger
    Det er således to dage siden, så du må nok væbne dig med lidt tålmodighed et par uger endnu.
    Min mand er fra 49; han var som nævnt rimelig frisk allerede efter 2½ uge, hvilket vist var ret hurtigt.

    Held og lykke med det.
Log in eller Registrér for at kommentere.