Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp til underlivsproblem

Redigeret 29 april, 2009, 05:05 i Åben debat for kvinder
Hej...

Jeg har et lille problem som jeg ikke har kunnet få svar på via min læge, som ikke anede hvad det var.
Problemet er, at når jeg skal tisse kan jeg blive siddende derude i mange minutter fordi jeg aldrig kan blive færdig. Er som om at jeg hele tiden lige kan "lade op" og så kommer der lidt mere. Er rigtig ubehageligt for betyder at jeg føler at jeg skal tisse hele tiden. Og jeg har ikke blærebetændelse. Et andet symptom er at det svider ved min urinrørsåbning konstant. Ikke så meget når jeg tisser, men bare når jeg sidder stille, går rundt eller laver andet. Det er aller værst når jeg skal sove.
Håber nogen har en diagnose :)


Mvh
Rikke

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det her er et debatforum, så der er vel ingen, der kan komme med en diagnose, men du kan forhåbentligt få nogle forslag.

    Mit forslag er, at du træner din bækkenbund godt og grundigt. Du kan sikkert finde nogle forslag til øvelser på nettet.
  • Indstillinger
    Hej .

    Det med det tisseri ,det red mig som en mare for samtidig med at jeg følte jeg aldrig blev færdig ,når jeg skulle uden for hjemmet så skulle jeg vide lige nøjagtig hvor der var et toilet .
    Efter et års tid med det fik jeg taget mig sammen til at få en henvisning til en gyn som scannede mig en lille smugle nedsunken blære som gør at man føler man aldrig bliver færdig i fagsproget hedder det vist indkontinens .

    Så skynd du dig at få en henvisning og få hjælp .Jeg er af den erfaring at vores praktiserende læger ikke er så dygtige til sådanne ting .
    Hilsen Lise53
Log in eller Registrér for at kommentere.