Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har brug for lidt hjælp med private ting :)

Hej..

Jeg ville bare spørge om, der er nogle der ved om det koster noget at få en operation i sine skamlæber, altså få gjort dem mindre?
Synes det er en lidt pinlig ting at gå til min læge med, så vil lige have det hele på plads først.. :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du skal have dem opereret er du jo nok nødt til at indstille dig på, at du så skal blotte det hele, så derfor må du først og fremmest forsøge at forholde dig til at alle dele af din krop er lige naturlige - og der altså ikke findes noget, der er pinligt. Og da slet ikke for en læge.

    Hvis det er så pinligt for dig, så kan det da i grunden være, at du slet ikke er klar over, hvor galt dit problem i grunden er? Måske du her på siden - ganske anonymt - kan fortælle, hvad dit problem er, så kan det da være, nogle kan fortælle dig, om det lyder helt vanvittigt - og om det er en god ide at få gjort noget ved det.

    Men - til dit spørgsmål. Så vidt jeg er orienteret, så kan man nemt finde de fleste privatklinikker på nettet, så det er vel egentlig i første omgang et spørgsmål om at finde det rette sted. En del har jo også prislister, men ellers kan du vel ringe rundt og forhøre om priser. Du kan sikkert få en meget god ide om prisen, inden nogen overhovedet behøver at undersøge dig.
  • Indstillinger
    Du behøver jo ikke at gå til egen læge men bare ringe og bede om en henvisning til gyn. Så er der jo kun en der skal kigge på dig og ikke flere læger. Men ikke være genert du bliver nødt til at vise dig hvis der skal gøres noget. Og hvis din egen læge spørg hvorfor en henvisning så sig at du vil have en spiral ud eller ind og så må du jo ringe til den gynækolog og sige hvad det egentilig er du kommer for. Sådan er det bare. Held og Lykke med det.
Log in eller Registrér for at kommentere.