Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ændring i sexliv og menustration

Redigeret 4 juni, 2009, 11:20 i PMS og menstruation
Hej

Jeg er efterhånden meget nervøs for om noget er i vejen med mig. Jeg har haft en fast kæreste de sidste 8 måneder, og de sidate 6 måneders tid har jeg haft smerter under sex, det gør meget ondt når han kommer for langt op og jeg har ondt i min livmoder (følels det som om) efterfølgende.
Jeg tager ikke p-piller eller noget men min menustration plejer at være det samme, nogen gange kommer det ikke lige til tiden, men jeg har det normalt kun i en 5-6 dage. Nu sidder jeg i en situation hvor jeg har små blødt i snart 2 uger og der kommer klumper med ud. Der er før været klumper i min menustration, men jeg troede det var normalt, men nu er jeg meget nervøs for at der er noget. Jeg var ved lægen (i udlandet, da jeg er bosat her) for 2-3 måneder siden, hun sagde det hele så fint ud, jeg var på en klinik for at blive tjekket for klamydia, hiv osv og der var ingenting. Men hvorfor har jeg så smerter under sex, og en markant ændring i min blødning. Håber er nogle der har nogle gode råd, eller noget beroligende at sige.:-(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du var ved læge for to-tre måneder siden, men det er de sidste par uger, det har været sådan?
    Mon ikke det er meget fornuftigt lige at gå til læge igen og fortælle om denne udvikling?
  • Indstillinger
    Hej,

    Når din kæreste kommer for langt op i dig, så rammer han din livmoder og det er det der gør ondt.
    Det er intet galt i det overhovedet og det er helt ufarligt.
    Når han trykker på livmoderen så kan det godt forsinket din menstruation :-)

    Nadia
  • Indstillinger
    Nadia,

    Det kan da godt gøre lidt ondt, men det skal ikke gøre vildt ondt.

    Og så har jeg dog aldrig hørt at et tryk på livmoderen kan forsinke menstruation; hvor i alverden har du det fra??

    Men - det er i øvrigt ligemeget; trådstarteres problem var ikke forsinket menstruation, men derimod en yderst langvarig blødning, som hun forhåbenligt for længst har fået undersøgt - historien er langt over en måned gammel.

    Og så synes jeg lige du påtager dig noget af et ansvar ved at skrive, at der overhovedet ikke er noget galt, når kvinden her har oplevet en så markant ændring. Pas lige på med den slags.

    Det kan da være du har ret , men det kan lige så vel være, du ikke har.
Log in eller Registrér for at kommentere.